Első gimis év

2013. augusztus 27., kedd

36.rész~Csók...és újabb csók

-Upsz....már itt sem vagyok....bocsika-mentegetőzött Zsófi
-Zsófi várj...-pattantam fel
-Tina....-kiáltott utánam Peti
-Zsófi állj már meg-rohantam utána
-Tina,tudom épp rosszkor mentem ki,ne haragudj
-Zsófi nagyon jókor jöttél ki,és nincs miért haragudnom
-Gyere menjünk ki,ott nyugodtabban tudunk beszélni-húzott maga után
-Zsófi ezt amit láttál ne értsd félre.Ez csak egy ártatlan csók volt.Semmi több-mentegetőztem
-Tina,láttam amit láttam és az minden volt csak ártatlan csók nem,sokkal inkább egy szenvedélyes csók melyre mindketten vágytatok.Látom,hogy szereted és ő is szeret téged.
-Zsófi akár,hogy ki akarom törölni a szívemből nem megy.Nagyon szeretem,de nem tudom elfelejteni azt amit a buliba tett velem.A parkos jelenetet megbeszéltük és elmondta,hogy mi volt a szitu azzal a lánnyal.
-Próbáld meg Tina...mert látom,hogy szeretitek egymást még ha magadnak sem akarod bevallani.
-Nem megy Zsófi.Mikor visszagondolok folyamatosan az a kép van előttem mikor letaperolja a csajszit.És ekkor van az amikor nagyon dühbe gurulok.
-Felejtsd el
-Könnyű ezt mondani,bárcsak ilyen könnyű lenne ezt megtenni is.
-Csajszik,de leléptetek.Mit csináltok itt kint.gyertek be,mert megfagytok-jött ki Andi
-Jövünk Andi várjál-kiáltott utána Zsófi
Bent egy kis ideig táncoltam aztán elmentem,hogy leváltsam a cipőmet,mert nagyon fájt már a lábam.
-Segítsek?
-Jézusom....-kaptam a szívemhez-Te,hogy kerülsz ide?
-Nem akartalak megijeszteni. Talán rossz a lelkiismereted,hogy megijedtél?
-Kérdésre kérdéssel ne válaszolj,és nem rossz a lelkiismeretem.Szerintem másé rosszabb,mint az enyém. Honnan tudtad,hogy itt vagyok?
-Au,ez fájt.
-Még mindég nem válaszoltál a kérdésemre.
-Megtudtam és kész.Lényegtelen,hogy honnan.Tudod van egy olyan nyelvtörő,hogy "a lényeg lényege lényegében lényegtelen".Ez most pont így van
-Ne idegesíts a hülyeségeddel
-Nem állt szándékomban
-Akkor miért jöttél utánam?
-Azért,hogy folytassuk amit abbahagytunk
-Na, hát akkor nagyon melléfogtál,mert biztos hogy nem.-határozott voltam
-Tina  tudom,hogy szeretsz,akkor miért nem lehetünk együtt.Ahelyett hogy együtt boldogok lennénk szívjuk egymás vérét nap mint nap.Mi értelme van ennek így?
-1.Honnan tudod,hogy szeretlek? 2.Nem biztos,hogy ezek után is boldogok tudnánk lenni.3.És,hogy mi értelme van így.Semmi értelme nincs,és ennek a beszélgetésnek sincs sok értelme
Ahogy a mondatom befejeztem az a lökött Peti,újra megcsókolt és én a hülye fejemmel ezt is viszonoztam neki,mint ahogyan az előbbit.Pár perc után mikor az agyam újraindult leesett,hogy ezt nagyon nem kellene.
-Peti...-de nem tudtam többet mondani,mert nem hagyta.Hosszú perceken át csókokkal halmoztuk el egymást,és egyszer csak újra bevillant a buliból az a szörnyű kép
-Peti, ezt most fejezzük be-toltam el magamtól
-Na Tinácska innen tudom,hogy szeretsz.Mert ha magácska engem nem szeretnem akkor nem csókolt volna meg.Ilyen egyszerű a válasz a kérdésedre
Ehhez többet nem tudtam hozzáfűzni.Jobbnak láttam nem bonyolítani ezt tovább így faképnél hagytam Petit.

8 megjegyzés:

  1. óhh...hát egyre jobb és jobb részek!
    ügye vagy! <3

    VálaszTörlés
  2. "a lényeg lényege lényegében lényegtelen" :D ♥♥ Bye: Vikii

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. nem tudom mikor lesz következő rész,mert a héten borzasztó elfoglalt voltam.Reményeim szerint jövő héten mindenképp lesz új rész

      Törlés