Első gimis év

2013. augusztus 25., vasárnap

35.rész~Meglepetés partym

-Tina,a jó ég áldjon meg keljél már fel.Egész nap csak aludtál,átalszod a szülinapod-húzta le rólam Brigi a paplant
-Jaj Brigi ne már-nyújtózkodtam
-Tina,gyere mert kell készülni a partyra....-hallodtam Zsófi hangját a fürdőből
-Megyek Zsófi megyek-és már indultam is.Ahogy láttam késésben is voltam már,mert a hajam még meg kellett csinálják a csajok
-Itt vagyok-estem be a fürdőbe nagy álmos szemekkel
-Örülök neki.Egy fél órája keltegetünk és te meg sem hallottad-mérgelődött Zsófi
-Bocsi,csak álmos voltam nagyon és olyankor nem hallom ha keltenek sem,de a Brigi ébresztését az egész koli meghallotta-vigyorogtam
-Mit veszel fel?
-Hát szoknyán gondolkodtam,de nagyon hideg van kint
-Az kár,mert van egy szép piros ruhám és azt akartam felvenni.Na de akkor veszek egy nacit egy pulcsit és egy blézert-hadartam el
-Gyere csajszi csináljam meg a hajad.-jött oda hozzám Brigi teljes díszben
-Nagyon jó a cuccod-dicsértem meg
-Köszike-nyomott egy puszit az arcomra
10 perc a hajammal végzett.A cuccomat is összeraktam gyorsan és már kész is voltam
-Csajok kész vagyok mehetünk
-Nagyon csini vagy Tina
-Ti is ám csajok
a végeredmény
 Már a buli helyszínétől pár méterrel voltunk és semmi zene nem hallatszott
-Remélem ez  nem úgy sül el mint az utóbbi buli-törtem meg a nagy csendet
-Biztos lehetsz benne Tina-jegyezte meg Zsófi
Mikor beléptünk síri csend és minden sötét
-Csajok itt lesz valami buli vagy csak üres terem van és meg akartatok szívatni-nagyon zavaros volt ez az egész nekem
-Lesz-kiáltotta el Zsófi magát.Ekkor a lámpák felkapcsolódtak és....
-Boldog szülinapot Tina-egy hatalmas köszöntés fogadott.Mindenki itt volt aki fontos nekem.Az osztálytársaim a kolis szobatársaim és még az otthoni barátaim is.Örömömben sírva fakadtam.
-Ez mind a te műved Zsófi-fordultam felé
-Az enyém is és a csajoké is-vigyorgott
-Nagyon köszönöm lányok,imádlak titeket-öleltem meg őket
Szépen sorban mindenki oda jött hozzám és felköszöntött.Peti volt az utolsó.Úgy láttam rajta,hogy nagyon tart attól,hogy mit fogok mondani arra hogy ő is itt van,de örültem mindenkinek aki eljött
-Boldog szülinapot Tina-adott két puszit az arcomra,ami közelebb volt a számhoz mintsem az arcomhoz.Ettől  a két puszitól a szívem irányíthatatlanná vált.Majd kiugrott a helyéről.És teljesen elvörösödtem.
-Köszi Peti-viszonoztam a puszit,de az arcára.
-Tina vörösebb lettél,mint a blézered-szólt be Bece
-Kedvességed határtalan Bencus-tudtam,hogy utálja ha így szólítják
-A tied is Tinácska
A paty elkezdődött és mindenki bulizott.Körbenéztem a teremben és mit ad Isten kit láttam...hát azt a helyes DJ-t aki a legutóbbi bulin is ott volt.Láttam,hogy nagyon integet nekem,hogy menjek oda hozzá.Nekem sem kellett több,ott is voltam
-Helló,ugye Tina-köszönt kedvesen
-Helló,igen Tina-mosolyogtan
-Boldog szülinapot-puszilt meg
-Köszi-mosolyogtam
-Még be sem mutatkoztam.Norbi vagyok.-mosolygott aranyosan
-Engem már ismersz-kedves srácnak tűnt
-Hát igen.Amúgy most melyik a kedvenc számod?
-Hát nem is tudom....Mostanság szeretem Pinktől a Just give me a reason-t.
-Okés akkor a következő az neked megy-vigyorgott
Láttam integet Zsófi,hogy menjek oda hozzá
-Bocsi,de most mennem kell,de még beszélünk
-Okés én itt várlak nem menekülök el-nagyon szimpatikus volt nekem és jó humora is volt
-Csajszi nézd ki jött
-Panni Isti Andi-ugrottam Isti nyakába aztán majd sorra mindenkit megölelgettem.
-Gyertek be.-hívta be őket Zsófi
Mikor bementünk mindenki bulizott.Mi is ezt tettük.
-Légyszi gyere ki,szeretnék beszélni veled-suttogta a fülembe egy hang aki a Petié volt.Ezzel megfogta a kezem és húzott kifele maga után
-Engedd el a kezem-kezdtem mérges lenni
-Ha kiértünk
-Most már kint vagyunk elengedheted a kezem-mérges voltam
-Oké,csak másképp nem, jöttél volna ki.Ezért fogtam a kezed-mentegette magát
-Mit akarsz mondani?-ültem le
-A facebookos beszélgetést nem fejeztük be...-emlékeztetett
-Mit akarsz még hozzá fűzni-ennek nem lesz jó vége
-Azt,hogy hidd el amit mondtam.
-Sajnos ez nem megy,mert a tények nem azt bizonyítják
-Akkor mit bizonyítanak?
-Azt,hogy nagyon nem úgy van ahogy te mondtad
-Tina,hidd el nekem hogy te vagy a legfontosabb a számomra és hogy nagyon szeretlek.Ezerszer megbántam azt amit akkor a bulin tettem,de nem voltam józan.Tudom ez nem kifogás.És a parkos jelenetet már mondtam neked.A csajszi rám volt kattanva azért smárolt le.
-Ez mind szép és jó...
-És akkor miért nem hiszel nekem?
-Mert nem
-És azt sem hiszed el,hogy szeretlek?
-Na azt végképp nem hiszem el
-Miért?
-Mert ha szerettél volna egy kicsit is akkor nem csináltad volna azt a buliba a csajjal még ha nem is voltál józan.Ha szeretsz nem csak józanon szeretsz hanem akkor is ha részeg vagy.Ez az én véleményem,de a tied ezek szerint más
-Nem Tina ugyan ez az enyém is
-Akkor miért kellet megalázni engem?-csuklott el a hangom
-Tina bocsáss meg kérlek-ölelt meg.Akár hogy ki akartam bújni az öleléséből nem tudtam
-Szeretlek-suttogta a fülembe.
Én ezt nem akartam hallani,mert még elhinném neki.Nagy nehézségek közepette kicsit eltoltam magamtól,de ez rossz döntés volt.A szemembe nézett és újra elmondta hogy szeret.Ekkor már a köztünk levő távolság rohamosan csökkent,csökkent amíg el nem fogyott és ajkunk összeolvadt.Forró csókkal borította be ajkamat mely viszonzásra talált hosszú perceken át,amíg...


2 megjegyzés: