Első gimis év

2013. augusztus 5., hétfő

24.rész~Házsártos vén csaj

Nagyon paráztam az este miatt.El sem tudtam képzelni,hogy a fenébe képzelik ezek az őrültek ezt az egészet.Nagyon szeretnék ott lenni,de attól nagyon félek,hogy ebből nagy baj lesz,azt pedig nem szeretném.Azt sem tudtam,hogy mit vegyek fel.Bulis cucc is legyen,a létrán is le tudjak vele menni.Hatalmas katyvasz volt a fejemben.Zsófival ketten nagyon izgultunk.Én személy szerint attól féltem,hogy lebukunk.
-Jaj Tina,nagyon félek attól,hogy lebukunk,de muszáj elmennem-jött az ágyamhoz Zsófi
-Ezzel én is így vagyok.Akarok egy nagyot bulizni ezzel a brigáddal és persze a drágámmal is úgy hogy már együtt vagyunk.Nagyon szeretnék elmenni,de egyben nagyon tartok attól,hogy lebukunk és baj lesz belőle
-Hát nagyon remélem,hogy nem lesz semmi baj-fogta meg Zsófi a kezem.
-De mit mondunk a lányoknak,vagy hogy fogunk innen kimenni?-ne tudtam összerakni ezt az egészet.Túl bonyolultnak tűnt az egész.
-Szerintem el kellene mondjuk a csajoknak,mert annyira csak nem hülyék hogy ne vegyék észre,hogy nem vagyunk az ágyba-mondta el a véleményét Zsófika
-Hát szerintem is el kellene mondjuk,de mi lesz ha valamelyikőjük elmondja Ani néninek,hogy hol vagyunk-vetettem fel a kétségemet Zsófinak.
-Akkor az ott fog menni ahol mi,csak létra nélkül-vigyorgott Zsófi
20 percen át azon gondolkodtunk,hogyan is mondjuk el nekik ezt a egészet.Nagy örömünkre Bia elment haza,mert eskülőre kell menjen.Ennek nagyon örültem,mert ő egy pletykafészek és nagyon szereti csinálni másnak a bajt.
-Csajok egy kicsit figyeltek.-szólalt meg Zsófi
-Persze Zsófi hallgatunk-gyűlt mindenki össze az ágyunknál.
-Csajok az a helyzet-kezdtem el-hogy az egyik osztálytársamnak a haverja bulit csinál,és meghívta az osztályt.
-Jé az nagyon jó-vágott közbe Szandra
-Ezzel nem is lenne semmi gond-folytattam-ha Ani néni el engedne mindet a buliba
-Minket is nagyon ritkán enged az a vén satrafa.Legszívesebben olyankor megtépném azt a borzos haját-pufogott Brigi.
-Na de a srácok,azt találták ki,hogy megszöktetnek mindet.Hoznak valami hatalmas létrát és azon kellene lemennünk.-mindenkinek tátva maradt a szája-És arra kérnénk benneteket,hogy Ani néninek ne mondjatok semmit-fejeztem be a mondókámat
-Szerintem mindannyiunk nevében mondhatom,hogy mi nem mondunk semmit,ha megmondod kik lesznek a szöktetők-válaszolt Brigi
-Hát ha minden a terv szerint megy akkor Tomi hozza a létrát Bence fogja és Peti szöktet engem, Zsófit pedig Tomi-vigyorogtam
-Na azt meg fogjuk nézni-szólalt meg Panna
-Csajok menjetek nyugodtam,mi nem fogunk mondani senkinek semmit,de menjetek készülődni,mert elkéstek-zárta le a beszélgetést Brigi
-Nagyon imádlak titeket csajok-dobtam nekik egy puszit majd igyekeztem a furdő fele.
Gyorsan felkaptam az esti szerkómat kivasaltam a hajam és vártam,hogy írjon Peti üzit.



Már nagyon türelmetlen voltam,mikor végre megkaptam azt a bizonyos üzenetet."Drágám,most raktuk be a létrát a bokorba.Itt beszélgetett kint Ani néni és Lajos bácsi.Ani néni mondta,hogy ma lefekvéd előtt szobaellenőrzést tart.Ha elment tőletek akkor várj még egy kicsit nehogy visszamenjen. Akkor hívjál fel és megyünk.Szeretlek.P"
Az a vénasszony kikészít.Mit ki nem tud találni.Ahelyett,hogy minket szívat menne el ő is valahova találjon magának egy pasit,mert megmarad vénleánynak.Néha meg tudnám tépni.Gyorsan írtam vissza Petinek"Oké drágám,majd ha elment az a vénasszony akkor hívlak.Szeretlek.T"
-Csajok,ma időben ágyban kell lennünk,mert jön Ani néni szobaellenőrzésre.És szerintem nem értana ha kissé össze szednénk a szobát,mert kupi van-hadartam el gyorsan.Nagy rohanva összeszedtük a szobát és 10:30-ra ágyban is voltunk.
-Jó estét lányok.-jött be az öreg lány
-Szép jó estét Ani néni-köszöntem neki.Emiatt a vén asszony miatt kellett levetkeznem,majd újra felöltöznöm
-Nagyon helyes lányok,hogy már ágyban vagytok. Hm-dünnyögött-ezért majd egy este kiengedlek titeket bulizni,de csak együtt.Na legyetek jók,és szép álmokat-kedveskedett a vén csaj
Ahogy kimet Ani néni rögtön hívtam Petit és már jöttek is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése