Első gimis év

2013. augusztus 7., szerda

26.rész~A buli...

Itt az új rész tele bonyodalommal.Nagyon örülök,hogy érdeklődtök a történet iránt és,hogy tetszik nektek.Kíváncsian várom a véleményeteket akár kérdéseiteket is,melyekre megpróbálok válaszolni.És külön örülök,hogy gyarapodik a tagok száma.Puszi :*

Ahhoz képest,hogy elméletileg csak az osztály lett volna egy hatalmas terem tele volt emberekkel.Ezen nagyon meglepődtem,de szépen lassan áttörtünk a hatalmas tömegen,és elindultunk megkeresni Matyi.Ekkor eszébe jut Tominak,hogy nem jó helyen járunk
-Ha te estél volna le a létráról és beütötted,volna a fejed akkor még megérteném,hogy elfelejted hova kell menni,de így nem értem meg-ordítottam a fülébe,mert hatalmas hangzavar volt.
-Jól van na,kicsit elnéztem a dolgokat-felelte
-Ja még hogy kicsit.-vágtam vissza
Ahogy kiverekedtük magunkat a tömegből indultunk is Matyiék bulijába.Biztonság kedvéért felhívtam Andit,hogy merre kell menni,mert már Tomiban nem bíztam Peti pedig nem tudta merre kell menni.Andi elmondta merre menjünk,így én vettem át a vezetését.40 perc gyaloglás után végre odaértünk.Jól el is fáradtam,mert a város egyik végéből a másikba kellet mennünk.
Ahogy beértünk a srácok elmentek,hogy hozzanak nekünk valami piát addig mi Zsófival leültünk
-Csajszi hol a szarba voltatok?-jött oda hozzánk Andi.
-El sem tudom mondani.Ez a balfék Tomi valami más buliba vitt minket,ami a város másik végén van.Mikor bemegyünk akkor jutott eszébe,hogy hoppá ez nem jó buli.-röhögtem el a mondatom végét
-Ó de tökkel ütött ez a gyermek.-fejtette ki a véleményét Andi Tomiról.-És hogy jutottatok ki a koliból-vágott értetlen képet Andi
-A terv szerint amit a srácok a suliba beszélte.Vagyis létrán-csatlakozott  a beszélgetéshez Zsófi
-Parancsolj drágám-nyomott a kezembe egy citromos sört.
-Köszi drágám-jutalmaztam egy csókkal
-Gyertek menjünk táncolni-húzott Andi maga után és már a táncparketten is voltunk.
Nagyon tutui számokat játszottak,amire szuper jól lehetett bulizni.Nagyon imádtam a DJ-t mondjuk ahogy elnéztem jóképű srác volt.Tök fiatal.A söröm lassan,de biztosan fogyott.Még én megittam egyet a többiek megittak kb hármat.Semmi kedvem nem volt becsípni.A sok bulis szám után a szerelmeseké lett a táncparkett.Nagyon szuper romantikus számokat játszottak.Petivel nagyon szuper volt táncolni,mindaddig amíg el nem kezdett tapizni.Nagyon utálom ha valaki tapizik.
-Ezt ne csináld mert idegesít-szóltam rá mert nagyon zavart és még neki sem engedem meg h ezt csinálja
-Ne már baby,tudom hogy élvezed-jött a hülye dumájával
-Nagyon nem így van.Fejezd be vagy leülök
-Oké akkor menj és ülj le-na ezzel nagyon megbántott.Fogtam magam és otthagytam magába.Valahonnan jöttek valami csajok.Úgy festettek,mint valami utcalányok.Peti az egyikkel elkezdett táncolni,csak azért,hogy hergelje.Nagyon bántott ez az egész.Ekkor oda jött hozzám Andi
-Csajszi mi a baj.Mi ez az egész.És kik ezek a k***ák?-ő sem értette a dolgokat
-Elkezdett tapizni.Én nem engedtem neki.Neki ez nem tetszett,hogy nem engedek utána és elkezdett táncolni azzal a ribanccal.
-Rá sem ismerek,ez nem is Peti.Én ovis korom óta ismerem,de még ilyet egy lánnyal sem csinált.
-Ennyi ő-nagyon elkeserített ez a dolog,mert nem érdemeltem ilyet Petitől
-Na én lépek,mert látom jön Peti dumáljátok meg a dolgokat-ezzel Andi le is lépett
-Még mindég paprikás vagy drágám-puszilt volna meg,de elhúzódtam
-Az vagyok,mert paraszt módjára viselkedtél.TE is tisztában voltál és vagy is vele,hogy utálom ha tapiznak-akadtam ki
-Ne haragudj drágám.Gyere menjünk fel hozzám,élvezzük ki hogy ez az este csak a miénk és felejtsük el ezt az egészet-mászott rám.
-Te megőrültél-kezdtem el ordibálni-Én nem olyan vagyok akinek füttyentesz egyet és az ágyadba van.Ezt nagyon jól tudod.
-Figyel baby ha most nem jössz velem akkor hagyjuk ezt az egészet a pi***ba-még ő áll az erdő felől
-Vagyis én csak arra kellettem neked,hogy lefeküdj velem.Ez most komoly Peti-nagyon reméltem,hogy ez nem így van
-Mire másra.Három hete együtt vagyunk és még egyszer sem feküdtél le velem.Mi értelme van ennek az egésznek.Megmondom neked.Egy nagy semmi
Nagyon fájtak a szavai.Úgy éreztem,minta tört döftek volna a szívembe.Utálom.
-Menjél te a jó büdös francba.eredj szedd fel az a két k***át és vidd fel magadhoz.Látni sem akarlak-a könnyeimmel küszködtem,de nem adtam meg neki azt az örömet,hogy sírni lásson
Rohantam a koli fele.Azt sem tudtam,hogy fogok bemenni.Semmit sem tudtam.Legszívesebben a föld alá ástam volna magam,hogy ekkora barom voltam.Miért dőltem be egy ilyen embernek.Én naiv és még azt hittem hogy szeret.Mikor azt mondta,hogy"szeretlek" csak hazudott nekem.Miért nem hittem azoknak akik meg akartak védeni egy ilyen állattól,mint Peti.Aki csak kihasználja a lányokat.Lefekszik velük és hagyja őket a francba.Egy teljes órán át bóklásztam a városban amíg el nem jutottam  a koliig.Ezek a hülyék a létrát a falnak döntve hagyták,nagy szerencsémre.Gyorsan felmásztam,mit sem törődve azzal,hogy le is eshetek,mert senki sem fogta és eléggé mozgott .Az ablakot a lányok nyitva hagyták,így könnyen bemásztam.


2 megjegyzés:

  1. ez k*va jóóóóóó xddddd
    még ma lesz rész?????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D örülök,hogy tetszik.ma már nem lesz több rész.Majd csak holnap vagy azután :)

      Törlés