Első gimis év

2013. szeptember 2., hétfő

37.rész~A táncparkett ördögei...

Nagyon felkavart ez az egész.Gyorsan kimentem,hogy senki se lássa,hogy a könnyeim utat törtek maguknak.Rájöttem,hogy még mindég ugyanúgy szeretem.És ez a tudat fájt.Tudtam jól,hogy szeret és én is szeretem,de még mindég azt a fránya bulit nem tudom elfelejteni.
-Tina,mit csinálsz itt kint.Még a végén megfázol-jött ki Norby
-Nyugi nem fogok megfázni-szipogtam
-Tina te sírsz?Mi a baj ki bántott?-kérdezősködött
-Semmi baj,nyugi.Csak a pasikkal mindég  a baj van
-Hát már akivel baj van.Én nem vagyok zűrös típus-vigyorgott
Csak egy mosollyal válaszoltam
-Gyere be mert megfázol-ölelt át
-Oké jövök-indultam el
Bent nagyon jól szórakoztunk.Jött egy haverja és felváltotta egy kis időre.Nagyon kedves srác,és szimpatikus is.Tök jól összebarátkoztunk és számost is cseréltünk.
-Bocsi Tina,de most már mennem kell vissza,majd gyere fel hozzám ha van kedved-puszilt meg és már el is ment.Időm sem volt,hogy válaszoljak
-De jól el vannak egyesek maguknak és le sem sz*rják a másikat-kezdte ismét Peti a hülyeségét
-Zavar,hogy másokkal barátkozok,vagy mi a baj?
-Nem zavar,csak...
-Mi csak... Mondjad ha már elkezdted.
-Gyere ki és elmondom-húzta huncut mosolyra a száját
-Nem megyek ki,mert hideg van.Mondjad itt ha akarod-erősködtem
-Túl nagy a hangzavar.Ha nem jössz ki akkor gyere be az öltözőbe-tudtam,hogy rosszul teszem ha utána megyek,de ez van.
-Hallgatlak-próbáltam határozott maradni
-Az előbb nem tudtam elmondani mert leléptél.Te is tudod és én is tudom,hogy szeretjük egymást,a sok rossz ellenére is.Nem próbálhatnánk meg újra együtt?-mindenre számítottam csak erre nem.Nagyon meglepett ez a kérdése.Úgymond hideg zuhanyként ért.Ezt jól látszott az arckifejezésemen,mert Peti elnevette magát azon hogy milyen fejet vágok.
-Mindenre számítottam csak erre nem.
-Hát ez látszik az arcodon
-Peti őszintén nem tudom,hogy mit mondjak.Ezt még alaposan át kell gondolnom.
-Oké drága én várok,de majd választ kérek.OKÉ?
-Oké,oké.
-És mikor kapok?
-Nem sokára,de gyere menjünk vissza mert rosszra fognak gondolni,hogy így eltűntünk.
-Gondoljanak amit csak akarnak-ezzel egy hatalmas csókot kaptam melyet ismét viszonoztam.Eszméletlen jól csókol ez a srác,szinte ellenállhatatlan hogy ne viszonozzam.
10 perc után visszatotyogtunk a parkettre és reggelig roptuk a táncot.

Helló mindenkinek.Meghoztam az új részt.Tudom,hogy kicsit rövid lett,de most csak ennyi telt tőlem.Még mindég várom a véleményeteket a részekkel kapcsolatban.Új rész lesz ha a bejegyzést 20-an elolvasták.Jó olvasást hozzá.Puszi :)

5 megjegyzés: