Első gimis év

2013. augusztus 3., szombat

23.rész~Szöktetésre fel...

Itt az új rész.Remélem,hogy még követitek és olvassátok a bejegyzéseimet.Várom a véleményeteket,észrevételeteket.Jó olvasást.PUSZI :*

Ma már péntek van.Lassan elfáradtunk a heti tanulástól, háziktól,dogáktól.De egyvalamiből sosem elég.Petiből.Imádok vele lenni.Az este is voltunk a törzshelyünkön.nagyon szuper:sötét van,csönd van és egy lélek sem járkál a játszótérnél.Csak mi ketten voltunk.nagyon imádom mikor megcsókol.Talán eddig még egy pasim sem csókolt úgy ahogy Peti.Nagyon érzékien csókol,tele érzelemmel.Mikor a fülembe suttogja,hogy"szeretlek" a csontjaim olvadni kezdenek és velük együtt én is.A szívem ezerrel ver.Nagyon rég voltam ennyire szerelmes,csak attól félek hogy nagyot fogok koppanni,mert mindenki azt mondja,hogy Peti meg fog csalni,de én nem hiszek nekik.Ma a suliba ugyanaz a téma volt mint tegnap.A buli.Nagyon szeretné már bulizni egy nagyot ezzel a csapattal.Nagyon csípem a fejüket.Tegnap este beszéltem Ani nénivel és Lajos bácsival.Nem örültek annak,hogy buliba akarunk menni Zsófival Ancsával és Kingával.Azt mondta,hogy jobb helyen leszünk mi a koliba.Szóval nem engedett el.Nagyon mérges voltam emiatt.Szinte hozzám sem lehetett szólni,mert csak ordibáltam mindenkivel.
-Csajok milyen ruhát vesztek fel-kérdezte kíváncsian Andi
-Én egy szoknyát veszek maljóval és magas sarkúval-válaszolt elsőnek Betti
-És te Zsófi-kérdezte Vivi
-Amúgy Tina titeket  végül  kiengedtek a koliból-vágott a szavába Andi
-Nem-lettem ismét ideges
-Na ne csinálják már-vágták be a csajok a durcát
-Én is tiszta ideg voltam tegnap,de azt mondta Ani néni hogy jobb helyünk van a koliba-magyarázta ideges fejjel
-Na srácok akkor a tegnapi tervünknél maradunk-vetette fel Tomi
-Milyen terv?-kérdezte Peti nagyon szomorúan
-Hát az,hogy megszöktetjük Tinát,Zsófit,Kingát és Ancsát-ezt nem gondolhatja komolyan
-Én nem megyek-válaszolt Tominak Kinga-És én sem-Ancsa
-Ezt te sem gondolod komolyan Tomi-kérdezte vigyorogva
-De én komolyan gondolom-jelentette ki
-Én benne vagyok-egyezett bele Peti
-Én is-ez már Bence
-Na akkor már csak a csajok kell bele egyezzenek és mehet a szöktetés-viccelődött Tomi.Nagy kópé ez a srác
-Én benne vagyok-szólt Zsófi
-Zsófi ugye ezt nem gondolod komolyan.-szóltam neki
-De én komolyan gondolom.bulizni akarok,és másképp nem tudok menni. Tina légy már észnél.-vágott vissza
-Jaj kicsim ne csináld már.Én hozlak majd le nyugi van,nem lesz semmi baj.-nyugtatgatott Peti
-De basszus Peti a harmadikon vagyunk.Hogy akarsz lehozni,helikopterrel?-nem értettem őket
-Tina,figyelj.Nekünk van olyan hosszú létránk.Olyan kihúzhatós. Kb 100-200 méter magasságig felér.Először lehozom Zsófit aztán Peti felmegy érted és lehoz.Ha Zsófi túl éli akkor te is.Ennyi-kikészít ez a Tomi
-Benne van.Én hallom ahogy mondja magában-húzta az agyam Peti
-De ha leesek akkor eltemettek-vettem én is poénosra az egészet
-El,el méghozzá arany koporsóba-viccelődött Bence
-Na akkor ez azt jelenti hogy jössz csajszi-kérdezte Andi
-Igen-ekkor Peti mindenki előtt megcsókolt.
-Ó,de nagy itt a szerelem-jegyezte meg Andi
-És még milyen szép a szerelem kisapám Ahogy anno Alekosz mondta.
-Jaj,de dilik vagytok-puffogtam
-Na de srácok mi még nem megyünk haza,mert egy teljes órája itt dekkolunk-siettetett Viki
-Mehetünk-mondta mindenki
-Na akkor megbeszéltük. Én viszem a létrát,Bence fogja Peti szöktet.-szögezte le Tomi
-Srácok jöttök hozzám,és akkor majd onnan jövünk a kolihoz együtt-szögezte le Tomi
-Legyetek jók fiúk lányok-köszöntünk el a városiaktól
-Ti is csajok
Még mielőtt bementem volna Petinek adtam egy csókot
-Majd jövök kicsim.Addigra légy kész.Majd írok egy üzit.Szeretlek
-Okés drágám.Én is szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése