Első gimis év

2013. augusztus 23., péntek

34.rész~Happy Birthday Tina

Nem sokat tudtam aludni az éjszaka,mert folyton csak Petin agyaltam és azokon amit írt.Szerettem volna elhinni miket írt,de tudtam hogy nem tehetem,nem lehetek ismét naiv lány akit megvezethet és kénye kedve szerint ugráltathat.Ez nem lesz többet.Sajnos vagy nem sajnos,de még mindég szeretem.Mikor pedig már jól aludtam ezek a lököttek elkezdtek röhögni,mert nem tudtak többet aludni.
-Lányok kérlek ezt ne csináljátok,aludni szeretnék-nyavajogtam
-Jaj Tina, ne nyavalyogj.Tudod várjuk a partyt-vágott vissza Ancsa
-Ti mondtátok az este,hogy aludni kell mert a partyra el kell majd az energia,szóval tegyétek magatokat takarékra.Köszike-ezzel a másik oldalamra fordultam és aludtam tovább.Kb 12:30 lehetett mikor ébredezni kezdtem.
-St maradjatok csöndben,mert felkel-ismertem fel Zsófi hangját
-Már fent vagyok nyugi-nyögdécseltem
-Egy,kettő három és-suttogta Zsófi-BOLDOG SZÜLINAPOT TINA-kiáltották el magukat,csk úgy csenegett a szoba.Egy hatalmas nagy kartonlapon egy  16-os állt fölötte pedig a HAPPY BIRTHDAY felirat és a szobatársak neve.


-Te jó ég lányok. Köszönöm szépen-nagyon meg voltam lepődve,mert mindenre számítottam csak arra nem hogy engem reggel a szobatársaim köszönteni fognak.-Imádlak titeket-mindegyiket sorba megölelgettem és megpusziltam.
-Na ez meg lett örökítve-mutatta fel a videó kamerát Szandra
-Szandi  muszáj volt felvedd ezt a kómás fejemet-ásítoztam
-Csajszi te mikor feküdtél le,hogy még most is álmos vagy?-kérdezősködött Zsófi
-Hát kb 1 vagy 1:30 lehetett-vigyorogtam
-Boldog Születésnapot Anita-rontott be az ajtón a vén csaj
-Köszönöm Ani néni-puszilt meg
-Akkor a ma esti kimenetel ugye még áll Ani néni?-vetette fel a kérdést Brigi
-Igen még áll Brigitta
-Szuper-vigyorgott
-Legyetek jók lányok,és nem túl későn hazajönni.-ezt már meg sem hallottuk
-Honnan a jó égből tudja itt mindenki a szülinapomat?-értetlenkedtem
-Nekünk csicseregték a kismadarak,Ani néni  a regisztrációs könyvből vagy a facebookodról tudta-bakker tényleg a facebook is kiírja.Nem akartam,hogy tudja senki,hogy szülinapom van erre minden ismerősön tudni fogja.Szuper.
-Csajok ma szombat az üzletek max 3-ig vannak nyitva,nem megyünk venni valami jó rucikat a bulira-vetette fel Panna az ötletet
-Menjünk,csak én még fel kell öltözzek, nem mehetek pizsamában-vigyorogtam
-Na akkor Tina siess
-Oké-és már ki is pattantam az ágyból
10 perc ami nálam rekord,el is készültem és indultunk shopingolni
-Csajok ide be kell menni,én mindég találok itt sok jó cuccokat.
Találtunk is sok jó cuccok és az áruk is elfogadható volt.Én egy gyönyörűm szép piros magas sarkő cipőt vettem és mellé egy balerinacipőt.
a balerina és a magas sarkú cipőim
-Csajok mindenki kapott magának valami jó kis cuccok-kérdezősködött Brigi
-Szerintem igen
-De Szandi  a legtöbbet-két hatalmas szatyor volt a kezében
-Csajok este mit vesztek fel  a bulira-kíváncsiskodott Zsófi
-Majd este meglátjátok-rejtélyeskedtem
20 perc bóklászás után megérkeztünk vissza a koliba.Mindenki elfáradt a nagy vásárolgatásban,még én is.Leraktuk a cuccokat és lepihentünk kicsit.Én azonnal el is aludtam,mert álmos voltam.Lányok szerint ki alszom a krumplit a földből.Nagyon álomszuszék vagyok.
3-tól 5-ig csak aludtam.Aztán felmentem facebookra megköszöntem mindenkinek a szülinapi köszöntéseket és újra elaludtam.

2 megjegyzés: