Első gimis év

2013. augusztus 21., szerda

33.rész~Vajon ez hogy végződik...?

A reggel kicsit nyűgös voltam,mert nagyon megfájdult a fejem és a fájdalomcsillapítót nem találtam meg,és a tegnap esti későn fekvés miatt is ki voltam.Nagyon kapkodva indultam suliba,minden bajom volt.Mikor megérkezünk a suliba,még mindég álmos voltam.Lefeküdtem a padra,és nem kellett 5 perc elaludtam.
-Tina kelj fel,mert mindjárt csengetnek-ébredtem fel Peti hangjára.
-Jó,már fent vagyok.-és a tanár már bent is volt.
-Jó reggelt kívánok.Foglaljatok helyet-hulla voltam,alig tudtam feltápászkodni a székemről.
-A mai napot feleléssel kezdjük.Van 5 percetek átnézni a napi leckét.Elővettem a füzetem,és láttam hogy valami domborzat volt felhagyva amit én már általánosba is tanultam.
-Ha kiszemel magának simám lefelelek.-gondoltam magamban
-Füzeteket becsukni.Első felelőnk Tóth Anita mert nagyon álmos és ébredjen fel.Hallgatlak Tina
-Rendben kezdem.A dombok....-kezdtem el megállás nélkül mondani a leckét.15 perc sem kellett és 2 oldalt elmondtam a tanárnak.Néha becsukott szemmel,de elmondtam.
-nagyon jó Tina.Az álmosságod ellenére jól elmondtad.Ajánlom neked,hogy reggelente igyál egy kávét és jobb lesz.-kedveskedett.
A föci nagyon gyorsan el telt,mint ahogy az egész nap is.Még 12-kor is álmos voltam,így megfogadtam a föcitanár tanácsát.Vettünk Zsófival egy kávét amitől már teljesen jobb állapotom lett.
A suliban a nap gyorsan és eseménymentesen telt,de a koliba ott folyt az élet
-Skacok holnap lesz egy party,ahova ingyenes a belépő,és a vén csaj ki kell engedjen minket ha akar ha nem mert megígérte,hogy egy este kienged bulizni.Ugye hogy elmegyünk.-vetette fel az ötletet Brigi
-Csajok nekem semmi kedvem nincs bulizni-kezdtem a nyavajgásomat.
-Olyan nincs.Vigyünk le a létrán vagy hol akarsz jönni?-poénkodott Panna
-Hülye vagy Panni-egy szúrós pillantás intéztem felé.
-De te akkor is szeretsz,te lökött-ölelt meg.Pannival nekünk ez a beszédstíilus megszokott
-Így van.-nyomtam egy puszit a pofijára
-Na de akkor jössz bulizni-már megint kezdte
-Ezt még eldöntöm-nem adtam be könnyen a derekamat.Még kicsit húztam az agyukat.
-Jó akkor hozunk létrát és ott viszünk le.-kezdte a hülyeségét Szandra
-Nem kell nekem létra ajtón is kimegyek-erre mindenki felkapta a fejét
-Na végre,hogy rá tudtunk venni.-vigyorogtak
-Akkor holnap ilyenkor már partyzunk-örült Ancsa.
-De most már aludjunk,és te is Tina nem mint  a tegnap éjszaka.Energiát kell gyűjteni a holnapi partyhoz

1 megjegyzés: