Első gimis év

2013. augusztus 15., csütörtök

31.rész~Jellemzés...

Itt az új rész.Mostanában kicsit kések a részekkel,mert eléggé elfoglalt vagyok.Amikor tehetem gyorsan írok egy-egy részt,és hozom nektek.Addig is örülnék pár hozzászólásnak a történetekkel kapcsolatosan.Jó olvasást PUSZI nektek :*

Az álmom sajnos nem fojtatódott,pedig kíváncsi lettem volna a fojtatására.Reggel kicsit nyúzottan keltem,nem volt túl jó éjszakám.Folyamatosan Peti járt az eszembe,és az a sok szemétség amit képes volt megcsinálni velem.Nem hagyott nyugodni az a tudat,hogy nekem mondja,hogy szeretlek és azzal a szöszivel smárol.Az éjszaka amikor ezen agyaltam eszembe jutott,hogy az a csaj ismerős nekem.Hát persze.Vele láttam a parkba.El sem mertem képzelni,hogy amíg velem volt addig azzal a csajjal kavart.Ha megtudom,hogy így volt kinyírom.Nagyon rossz kedvel indultam el suliba.Ezt a csajok is észlelték
-Tina mi a baj,nagyon fáradtnak tűnk.Nem aludtál az éjszaka-kérdezősködött Szandra
-Hát nem volt túl jó éjszakám,csupán ennyi-nem volt kedvem magyarázkodni.
-Aha,persze.Mostanában nem vagy túl jó formába.Mi történt veled.-folytatta a kíváncsiskodást
-Ez hosszú történet,majd egyszer elmesélem-szakadjon már le rólam.
-Oké-kaptam a rövid,de megnyugtató választ
Első óránk töri.A halálom.Nagyon utálom,sohasem szerettem.Az a lökött tanár csoportmunkát adott az osztálynak amire jegyet kapunk.Hát felhőtlenül boldog voltam tőle.Konkrétan látni nem akartam Petit,és most vele kell együtt dolgozzak és jegyre.Ennél rosszabb már nem jöhet.Megkaptuk a feladatokat.Első ránézésre pofon egyszerű volt,de aztán rájöttem,hogy nem is annyira könnyű.Peti még zöldebb volt töri terén,mint én.Amit tudtam azt gyorsan beírtam,aztán Peti elé toltam a lapot,hogy amit tud azt írja be.Meglepődtem,mert jó sokat tudott,így a feladat 85 %-át megcsináltuk.Nem érdekelt a jegy,hogy hányast kapok,azt sem bántam volna ha egyest kapok csak ne keljen hozzá szólni.Oszival beszéltem és nem is akar hallani arról,hogy elüljek.Csodás.Legalább megkaphattam volna szülinapi ajándékként.Nem akarom,hogy senki tudomást szerezzen róla.És főleg nem akarok bulit.Semmi kedvem egy újabb veszekedéshez és síráshoz.Sírok én így is eleget.
§Szünet§
-Csajszi,ha rendeznél egy partyt akkor kiket hívnál meg-vetette fel Zsófi a témát
-Jaj Zsófi,csak buliról ne halljak.Tudom az utolsóhoz,milyen jó emlékeim fűződnek-bevadulok Zsófinak az ilyen jó ötleteitől.
-Tudom,de csajszi mégis-nyaggatott tovább
-Mindenkit aki kicsit is fontos nekem,azokat meghívnám.És ide beletartoznak az osztálytársaim és az otthoni barátaim,na meg persze a szobatársaim.-nyögtem ki
-Mindenki az osztálytársaid közül-nézett rám kíváncsian
-Talán-eresztettem meg egy halvány mosolyt
-Aha,értem szóval mindenki-vigyorgott Zsófi
-De bakker miért érdekel ez téged ennyire-nem értettem hirtelen mi ez a nagy érdeklődés.
-Csak úgy szimplán kíváncsi voltam rá-nem jót sejtettem
-Okés
-Nagyon rossz megérzésem van ezzel az irodalom órával kapcsolatban.Máskor mindég várom,de most szinte elmenekülnék-mondtam el Zsófinak a megérzésemet
-Jaj Tina maradj már ezzel a hülyeségeddel-ez a beszélgetés ennyivel abba is maradt
§Irodalom óra§
-A mai órán a jellemzést tanuljunk.Jellemezni,kell a padtársatokat az osztály előtt-na ne,ugye ez csak vicc.
Az osztályban hatalmas hurrogás tört ki,ami felénk irányult.Legszívesebben megtéptem volna a tanárnőt.
-Tamá és Andrea választanak egy párt,hogy ki kezdje-ez a tanárnő nem fix.Biztos voltam benne,hogy minket mondanak.
-Tina és Peti-ennyi
-Jaj de jó-fejeztem ki ironikusan a boldogságomat.
-Légyszíves fáradjatok ki az osztály elé-öcsém hát besz*rok-Anita kezdjed kérlek-mint valami bíróságom úgy éreztem magam.
-Öhöhm na szóval először is kezdem a külső tulajdonságaival-kezdtem bele jópofit vágva a mondandómba
-Hát,mint mindenki látja az előttem álló Petinek kissé kócos barna haja van,mely néha a szemébe lóg és nagyon idegesíti.Ma piros pólóba és fekete nadrágba jött suliba,ami jó kombináció,mivel a fekete és a piros jól passzolnak.A cipője is fekete,és kissé poros.
-Jöhetnek a belső tulajdonságai.Pozitívak és negatívak-állított meg a tanárnő
-Próbálok nem túl sértőket mondani,de na..Öööö hát alapjába véve Peti egy kedves srác,amikor nem veszi elő a bunkó énjét mellyel először megismertem.Mondhatjuk úgy is,hogy segítőkész és harcos.Mindég megharcol azért amit el akar érni.Kiséé önfejű,mert sosem fogadja meg mások tanácsait és borzasztóan makacs.Szereti játszani a szépfiú és a nagy macsó szerepét,ami egyeseknél nagyon nem vált be.Nagyon élvezi azt,ha a lányok oda vannak érte.Ja,és nem a hűségéért fognak neki szobrot állítani.Röviden ennyi.-fejeztem be a jellemzést.Nagyon meg kellett erőltessem magam,hogy ilyen szépeket mondjak róla.De csak azért tettem,mert a tanárnő a szép jellemzéseket plusz ponttal jutalmazza,az meg nekem mindég jól jön.
-Nagyon jó Anita-kaptam a rövid értékelést.Peti,hallgatunk-mosolygott
-Hát Tina ma Piroskának is nevezhetnénk,mert talpig pirosban van öltözve.Piros pulcsi,piros gatyó és piros cipő.Egyszóval bepirosult. Tina egy nagyon szép és csinos lány,aki sokat szeret készülődni.Az előttem álló hölgy egy nagyon kedves és aranyos teremtmény,aki néha nagyon hisztis és önfejű.Bizonyos helyzetekben nem hajlandó mások álláspontját meghallgatni,ahelyett kiakad és ordít-itt mindenki röhögött,én nem találtam viccesnek.Egy kitűnő padtáras,aki ha kell segít mikor jó kedvében van.Mikor nagyon morcos akkor csak azt hallgatom hogy KUSS-ezen már én is kezdtem mosolyogni.Ja és nem a megértőségéjért fognak neki szobrot állítani-fejezte be a jellemzését Peti
-Rendben van.Mindketten kaptok egy-egy plusz pontot.A jellemzések végén azok az utolsó mondatok olyan odaszúrós mondatok voltak,de a jellemzések jók.Hú,hát nagyon elment az idő.Most diktálok egy keveset és aztán jövő órán fojtatjuk
Büszke voltam magamra,hogy -gy tudtam jellemezni Petit,pedig ennyi szépet meg sem érdemelt,de kellett az a plusz pont.A tanárnő csengetésig lediktálta a leckét,aztán mindenki elvolt magának
-Hát Tina ne is mondjátok,hogy haragszotok egymásra.-kezdett el szekálni Bence
-Ó mi imádjuk egymást,Bence-a mondatomból folyt az irónia
-Akik haragszanak egymásra azok nem tudnak ennyi szépet elmondani a másikról-lökött kölyök
-Mi nagyon szeretjük egymást-szólt közbe Peti
-Nem látni-fejeztem be a mondatát és Zsófival ki is mentünk egy kicsit levegőzni.
A nap hátralevő része unalmasan telt.Semmi jó dolog nem történt.A koliban is Ani néni kiadta a napi feladatunkat,amiit pik-pakk elvégeztük és utána lustultunk és tanultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése