Első gimis év

2013. augusztus 18., vasárnap

32.rész~Ha nem jön álom a szememre...

Elérkezett az este is.Mikor mindenki nyugovóra tért nekem nem jött álom a szememre.Ekkor egy dal jutott eszembe-"...Ha nem jön álom a szememre/Mi juthatna ilyenkor az eszembe..." -és Peti.Minden erőmmel azon vagyok,hogy elfelejtsem,de nem megy,mert beleszerettem.Hogy elfeledjem ezt a hülye gondolatot bekapcsoltam a laptopom,remélve,hogy senkit nem fogok felkelteni.Gyorsan felmentem facebookra.Jó sokan voltak fent,és mit látnak szemeim fent van Peti.Ennek nem igazán örültem,de próbáltam figyelmen kívül hagyni.Nézegettem az üzenőfalamat sorba látom,hogy KAPCSOLATBAN.
-Hüm..milyen jó egyeseknek-gondoltam magamban.Ekkor épp megjelent,hogy Peti like-olta a képemet.Nem kellett 2 perc és már rám is írt
§Facebook beszélgetés§
P-Szia.Hogy hogy nem alszol ilyen későn?
T-Csak simán nem vagyok álmos és nem találtam jobb elfoglaltságot-sokat hezitáltam,hogy vissza írjak-e vagy sem.És te hogy hogy nem alszol?
P-Megittam egy bögre kávét,mert álmos voltam,hogy tudjam végignézni Bencével a filmet.
T-Ügyes vagy.Akkor egyhamar nem is fogsz elaludni arra számíthatsz.
P-Jól biztatsz
T-Ez így van
P-És hogy vagy...? :)
T-Jól vagyok és te?-dehogy voltam jól.Még mindég nagyon bántott amit csinált velem.
P-Én nem vagyok jól,mert egy számomra fontos személy haragszik rám és nem hajlandó meghallgatni
T-Lehet annak a személynek nyomós oka van rá,hogy haragudjon rád és ne hallgasson meg-tudtam,hogy ezzel rám céloz.
P-Oka van,hogy haragudjon rám,de attól még meghallgathatna.
T-Lehet,hogy már nem hinné el amit mondanál neki,mert bebizonyítottad párszor hogy így tegyen.
P-Mivel bizonyítottam be neked,hogy ne higgy nekem?
T-Csak azzal,hogy akár hányszor beszélni akartál velem és én ebbe belementem mindég úgy végződött,hogy hazudtál nekem.Csak ennyivel.
P-Nem hazudtam neked csak félre érted a dolgokat és nem hagyod hogy megmagyarázzam neked
T-Mit akarsz megmagyarázni azon ami nyilvánvaló?
P-Semmi sem nyilvánvaló,mert mindent félre értesz.
T-Akkor úgy kérdezem,hogy mit nem kellene félre értsek?
P-Pl a parkos jelenetet sem.Mert az egy idióta és rám van kattanva
T-Aha,persze persze
P-Figyelj Tina elmagyarázok neked valamit
T-Figyelek
P-Azzal a csajjal együt voltam még a nyári vakációba.Egy szórakozóhelyen akadtunk egymásra és egy kis idő után összejöttünk.Együtt voltunk kb. 1 hónapig aztán megcsalt és befejeztem vele. 1 hét után azzal jött,hogy ő nagyon részeg volt és nem volt tudatánál hogy mit csinál és ezért feküdt le a másik csávóval, és hogy engem nagyon szeret és hogy bocsássak meg neki.Egy ideig ezt hallgattam és nagyon ráuntam már a folytonos siránkozásaira és lekoptattam.Nemrég a srácokkal elmentünk bulizni.Mit ad Isten újra belé botlok és azóta nem száll le rólam.Fogalmam nincs mit tehetnék.
T-Erre mondják,hogy SZÍVÁS
P-És a parkba ezért esett nekem az a liba és nem azért mert bármi is lenne köztünk.Amit akkor mondtam azt teljesen őszintén mondtam neked,főleg azt hogy szeretlek
T-Sajnos ezt nem tudom elhinni a buli után és a parkos jelenet után.
P-Pedig elhiheted,mert teljes szívemből szeretlek
T-Jaj de szép szavak...csak sajnos nem igazak-a szívem szakadt meg hogy ilyeneket írok,mert sajnos elhittem neki hogy szeret,amit nem szabad mert csak át akarna ismét verni
P-De nagyon is igazak
T-Aha,persze.Most is meddig szeretnél?Megmondom én neked.Addig amíg hagynám hogy az legyen amit te akarsz és amíg szét tenném neked a lábam.Peti ettől nagyon elbuktál,mert én nem egy k**va vagyok.
P-Ez nagyon nem így van.Eddig is szerettelek és szeretlek is és nem kellett széttedd a lábad és nem kellet az legyen amit én akartam.
T-Persze.Akkor hogy is volt az amikor nem hagytam,hogy tapizz.Gondolj csak egy kicsit vissza.
P-Az más eset
T-Persze hogy más eset.Fogjad arra,hogy részeg voltál és nem tudtad mit csinálsz. Ez a legkönnyebb dolog.
P-Tudom,hogy akkor nagyon hülye voltam,és  már ezerszer megbántam.
T-Az édes kevés
P-Mond meg mit tegyek,hogy megbocsáss nekem.Tina bármit megteszek hogy újra a karomba tarthassalak.
T:Na ekkor volt az amikor elkezdtem bőgni,mert elhittem amit írt.-Semmit-csak ennyit válaszoltam
P-Ez nem válasz
T-Ami történt azt nem tudom soha elfejteni,mert ilyet még senki nem tett velem
P-Tina nagyon bánom az egészet.Nélküled és nem tudok boldog lenni.SZERETLEK
T-Ez a bulin nem úgy tűnt,hogy nem tudsz nélkülem boldog lenni.
P-Tina akkor is szeretlek ha nem hiszed el nekem.
T-Értem én ezt,csak nem látom,de lényegtelen
P-Mit tegyek hogy látsd?
T-Semmit.Már 2 óra és álmos vagyok.Aludj jól.
P-Ezt nem hagyom ennyiben.Te is aludj jól.SZERETLEK
Teljesen össze voltam zavarodva,nem tudtam hogy a szívemre vagy az agyamra hallgassak.Nagyon sokat gondolkodtam és ebbe bele is aludtam

Sziasztok.Remélem tetszett ez a rész is.Aki rendszeresen olvassa a bejegyzéseimet észre vehette,hogy nincs minden nap új bejegyzés.Sajnos ez ezután is így lesz,mert mostanában elfoglalt vagyok és sajnos nagyon kevés időm jut írni,de próbálom úgy intézni hogy mihamarabb legyen új.Kíváncsian várom a véleményeteket,esetleg kérdéseiteket h vannak.Puszillak titeket.

3 megjegyzés:

  1. Az tényleg baj,hogy kell majd várni a részeket,de ezekért arészekért érdemes várni! :D
    Nagyon ügyes vagy ! :*

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy tetszenek a részeim :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo az oldal. Ügyes vagy.

    VálaszTörlés