Első gimis év

2013. augusztus 6., kedd

25.rész~A szöktetés...

Sziasztok.Meghoztam az új részt ami remélem tetszeni fog nektek.nagyon örülök annak a hat tagnak aki csatlakozott a blogomhoz.Puszi

10 perc és a srácok a koli előtt voltak.Hallottam a nagy szájukat.Gyorsan írtam is Petinek egy üzit,hogy halkabban vigadjanak.Ez be is vált,mert nagy csend lett.Nagyon óvatosan döntötték a létrát a falnak,aminek nagyon örültem. A szobában a röhögéstől sírtunk,mert ezek lent féltek felmászni.
Az ablak alól halljuk:
-Skacok ezek nagyon magasan vannak fent.-ilyet szól Tomi
-Nem baj,igyekezzél már,vagy engedj engem előre-ez Peti
-És ha leesek meghalok,mit csináltok velem-rezelt be a nagy bátor Tomi
-Csalánba nem üt a ménkű-bátorította Peti.Már ők is lent nagyon röhögtek lent,de mi még jobban
Ezt már nem bírtam tovább.Odasiettem az ablakhoz,kinyitottam és leszóltam nekik
-Skacok,ezt nem gondoltam volna.Rakjátok oda stabilan a létrát és lemegyünk mi Zsófival.Így egyikőtök sem fog leesni.-nevettem el magam.Ezzel behajtottam az ablakot és elmentem a fürdőbe.Mikor bemegyek hallom hogy valaki kopogtat az ablakon.Tomi volt az,Zsófiért jött
-Vigyázz Tomi mozog a létra-szívattam a srácot.Nagyon be volt rezelve.
-Hol mozog-ijedezett szegény
-Hagyjad már mert szívinfarktust kap így is-szólt lentről Bence
-Menj a szarba Tina-közbe megfogta Zsófit és ment lefele vele
-Ha én megyek akkor te is jössz velem a szarba Tomika-viccelődtem vele.Időközben Zsófi és Tomi leértek a létráról.
-Na túl élted,nem estél le?-húzta az agyát Peti
-Meglátom te milyen nagy fiú leszel oda fent-kapta fel a vizet a kis mérges pulyka
Peti lassan de biztosan lépegetett fel a létrán és láttam rajta,hogy fél,de nem szóltam semmit.
-Megjöttem drágám-kaptam egy csókot
-Na jó éjt csajok-köszöntem el a lányoktól
-Neked meg jó bulizást Tina-halottam meg Ancsa hangját
-Nagyon büszke vagyok rád,hogy minden nyavalygás nélkül végigcsináltad.Szertelek-súgtam a fülébe
-És is szeretlek-bújt hozzám egy nagy vigyorral az arcán
Mi jóval gyorsabban leértünk volna,mint Tomi és Zsófi ha nem esünk egy óriásit a lökött Tomi jóvoltából.
Ez az idióta elkezdte összetolni a létrát amin mi még jöttünk lefele.3-4 létrafokot tudtunk még lefele lépni.Ekkor kb 4-5 létrafokot estünk.Meg tudtam volna nyúzni azt a lökött kölyköt.
-Basszus Tomi te normális vagy.Ez most mire volt jó-kaptam fel a vizet,mert eléggé megütöttem magam.Biztos vagyok benne,hogy bekékül a lábam,de akkor kinyírom ezt a kelekótya gyermeket.
-Te lökött ez mire volt jó-nagyon mérges voltam
-Arra,hogy egymásra essetek-vigyorgott
-Ha Petire akarok esni,azt majd én elintézem nem kell te.Amúgy eléggé megütöttem magam.Ha belilul a lábam megnyúzlak.
-Ne légy már paprikás Tinácska-puszilt meg
-De azt vagyok Tomika-ráncolta össze a szemöldökét
- Na de induljunk,mert reggelig nem érünk oda.Az előbb hívott Andi,hogy siessünk-szakította félbe a vitánkat Peti
Elindultunk nagy nehezen. Fél óra kellett mire megérkeztünk a Matyiékhoz,mert időközben kiderült,hogy így hívják a srácot.Mire megérkeztünk a buli már nagyba ment.

6 megjegyzés:

  1. de izgiiiii :DDDDD xddd
    mikor lesz a következő????

    VálaszTörlés
  2. már nem 6 hanem 7 személyel bövűltél! :)
    kiváncsi leszek,hogy fognak vissza mászni! :D

    VálaszTörlés
  3. Hát reményeim szerint a következő rész holnap max holnapután lesz.Annyit elárulok,hogy sok bonyodalmat tartogat még az a buli.És külön örülök,hogy bővült a követők csapata.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól írsz!!! :)Gratula várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  5. Örülök,hogy tetszik.Nemsokára kész lesz :D

    VálaszTörlés
  6. Én is olvasom csak ugy mondom és eddig imádom.

    VálaszTörlés