Első gimis év

2013. augusztus 9., péntek

28.rész~Nem mindég rózsaszín a világ...

Meghoztam az új részt.Kicsit depi happy,de jó olvasást hozzá.Várom a véleményeteket,vagy kérdéseiteket.Örülök,hogy gyarapszik a tagok száma.PUSZI

Reggel nagyon rosszul keltem.Ahogy a csajok mondták bal lábbal keltem.Semmi kedvem nem volt menni suliba.Sőt emberek közé sem akartam menni.Nagyon magam alatt voltam,de nagy nehezen mégis elindultunk a suliba.Kicsit késve értünk be.Az osztály háromnegyede már ott volt.Én csak azt vártam,hogy feljöjjön az oszi és beszélni tudjak vele.Egy percig nem akartam e mellett a féreg mellett ülni,de sajnos muszáj volt.Nem akartam senkivel sem beszélni.Magamban álltam az ablakban és néztem,hogy kik jönnek.Mikor láttam,hogy jön ez féreg legszívesebben lehánytam volna a fejét.Utálom.El sem tudom képzelni,hogy fogok tudni egy osztályban vele lenni.
-Jó reggelt srácok-köszönt.
-Nektek is-köszöntek vissza a többiek,de én még feléjük sem fordultam.Elhatároztam magamban,hogy megkeserítem az életét,mert ezt tette velem.
Első óránk matek és hát mit ad Isten újabb dogát írtunk.Könnyű fejezet.
-Tina segíts,mert nem tudom-bökött meg
-Hozzám ne érj mert a falat kiviszed-förmedtem rá
-Figyú ne haragudj már rám-hízelgett nekem
-A pofád alap állásban legyen,vagyis KUSS-gondolom ezt sokan meghallották mert elkezdtek kuncogni
-Van valami baj Anita-kérdezte a tanár úr
-Semmi baj,csak egyesek nem férnek a bőrükben-eresztettem meg egy halvány mosolyt.
A dogám kitűnően sikerült,ellenben a Petiével.Nagyon boldog voltam,hogy láttam milyen dühös,mert nem segítettem neki.A csajok odajöttek hozzám,mert látták,hogy valami nem stimmel,meg gondolom hallották mikor elhallgattattam Petit.
-Csajszi miért létél le olyan gyorsan a buliból.Amúgy Peti teljesen ki volt akadva,még sosem láttam úgy mint akkor és azután mikor elmentél-ült le mellém Réka
-Mert ki akart használni,én meg nem hagytam magam.Csúnyán összevesztünk.Elmentem a koliba és ott hagytam a francba.-vázlatoltam a helyzetet Rékának
-Akkor azért volt úgy kiakadva.Mindenkivel ordibált,és bőgött mint egy 5 éves.
-Ő kereste magának.Én magasról le*arom,hogy mostantól kezdve mit csinál.Az ő élete úgy b*sza el ahogy akarja-mindenki meglepődött,hogy így vélekedek róla,de ez van.
-De min vesztetek össze ilyen csúnyán-kérdezte Vivi
-Erre mindannyian kíváncsiak vagyunk-vágta rá Réka
-Hát az úgy volt,hogy táncoltunk és elkezdett tapizni én pedig utálom.Mondtam neki egyszer kétszer háromszor,hogy fejezze be,meg sem hallotta.Én otthagytam és leültem.Ahogy leültem megjelentek valami ri*ancok,és hogy engem hergeljen elkezdett az egyikkel táncolni,és azt is elkezdte tapizni,ő persze még élvezte is.Én ezt mint végignéztem,és semmit sem szóltam.Mikor megunta a csajszit tapizni oda jött mellém és elkezdett nekem jönni a hülye szövegével,hogy felejtsük el ezt az egészet,és hogy menjek fel hozzá és élvezzük ki ezt az estét meg ilyenek vagyis feküdjek le vele.És mikor én elutasítottam akkor felkapta a vizet hogy 3 hete együtt vagyunk és még nem feküdtem le vele.na ekkor bújt ki a szög a zsákból,hogy csak arra kellettem volna neki,hogy lefeküdjek vele.Mikor nekem ezt megmondta elküldtem melegebb éghajlatra és otthagytam.-sajnos nem bírtam ki sírás nélkül,pedig reméltem,hogy kibírom.
-Te jó ég-szólni sem tudtak a döbbenettől.Ugyanúgy csalódtak ők is benne,ahogyan én is.
-Tina,de ez így nem jó.Meg kellene beszéljétek a dolgokat.Rajta is látszik,hogy valami nincs rendbe.Én ismerem pici korom óta és ő ne ilyen.Tudom,hogy ez most nagyon fáj neki.
-Hát nem épp úgy látszik,mint akinek fájna,mert nagyon jól el nevetgélnek a fiúkkal.-jegyeztem meg halkan
-B*meg de hülye vagy,ezt nem kellett volna megtett vele-hallottam Bence kedves megjegyzését.Ismét rólam folyt a beszélgetés,mert mindenki engem nézett.Nagyon örültem neki.
A kisebb csapat elvonult a helyére,az a bájgúnár meg letelepedett mellém.Látszott rajtam mennyire boldog vagyok tőle,a lányok meg röhögtek az arckifejezésemen.
-Gyerekek sürgősen el kell menjek,maradjatok csöndben-és ezzel a tanárnő már ki is ment.
Mindenki el volt magának.Én is.valamit a telómon bizgeráltam mikor hozzám szól egy seggfej
-Tina nem tudnánk megbeszélni a dolgokat?-nézet nagy boci szemekkel
-Hallgatlak mit akarsz mondani-flegma voltam vele,mert megérdemelte
-Nem abból áll a beszélgetés,hogy én beszélek és te hallgatsz-vigyorgott,mint a vad alma
-Oké akkor mondjad a falnak a mondanivalódat-ezzel fel álltam és otthagytam.Elmentem a lányokhoz pletyózni.
-Tina-kiáltott utánam,de én ugy tettem mint aki meg sem hallja
-Miért nem akarsz vele beszélni-förmedt rám Andi
-Mert nekem nincs mit mondjak neki.És mondtam neki,hogy mondja amit akar azt a választ kaptam.hogy egy beszélgetés nem abból áll hogy ő monda a magáét én meg hallgatom.Na akkor mondja a falnak és legyen azzal bukó.
Ezzel a Peti témát hanyagoltuk,mert látták hogy velem erről nincs mit beszélni.

2 megjegyzés: