Első gimis év

2013. augusztus 1., csütörtök

21.rész~Tina Peti&Andi Tomi~

Reggel örömmel mentem suliba,mert tudtam,hogy Peti is jön.Most már imádok mellette ülni.Zsófinak nem meséltem el a dolgokat,mert megbeszéltük hogy kettőnk között marad,még egy ideig.Reggel kicsit késő ébredtem,így gyorsan kellett öltöznöm.Felkaptam a cuccomat,a táskámat és már indultam is.
Nagyon hűvös volt reggelente,most kissé fáztam is.Sietek lefele,hogy beérjek.Hallom,hogy valaki kiállt.
-Tina-hátrafordulok és látom,hogy Peti az.
-Jó reggelt.-köszöntem neki
-Neked is drágám-nyomott a számra egy nagy puszit,amit viszonoztam.
-Hogy vagy ma reggel-karolta át a derekamat
-Nagyon jól,mert itt vagy velem.
-Örülök neki.
Suli fele dumáltunk mindenféléről,de leginkább azokat a leckéket beszéltük át melyekből,dogát írunk.Nem sokat kellett tanuljam a leckéket a dogára,mert már órákra megtanultam.
Mikor bementünk az osztályba már sokan voltak,és nagyon csodálkoztak,hogy egyszerre jöttünk.
-Ilyet is ritkán látni kaszanova-szólt be Tomi
-Még ,hogy ritkán.Én még nem is láttam,hogy egyszerre jöjjenek.van itt valami a dologba-kezdte el Andi kora reggel
-Szerintem az lenne a legjobb ha összejönnének,amúgy is illenek egymáshoz-folytatta Bence
-Lehet nem kell sokat várni-szólalt meg álmos fejjel Zsófi
-Hé srácok,nektek is jó reggelt.Ismét nagyon jó kedvetekbe vagytok-imádnak szívatni
-Erről ennyit-súgta a fülembe Peti,kissé feltűnően
-Lehet igazad lesz Bence,hogy összejönnek-folytatták tovább a beszélgetésüket,mintha ott sem lettünk volna.
-Jó reggelt.Vegyetek elő a lapokat,diktálom a tételeket.Most nem lesztek felosztva,mert nem lenne időtök leírni az egészet,így mindenkinek ugyanaz.5 perc sem kellett és a tanárnő lediktálta a tételeket.
-Tina,segíts mert nem tudom-suttogott Peti.
-Az egyeshez írd a vers műnemét és műfaját.Kettes:elemez egy szakaszt.Hármas:írj ki szóképeket.
Négyes:Elemezd a vers hangulatát-fordítottam le neki,mert a tanárnőnek szokása hogy túlbonyolítja a kérdéseket.
-Köszi drágám,innen már boldogulok
Igyekeztem,gyorsan befejezni a dolgozatomat,hogy a többieknek is tudjak segíteni.Zsófi is pisszegett a hátam mögött.Andi is fordult hátra hozzám.Meg lettem áldva ezekkel.Az irodalom nekem megy,de az angol a halálom.Angol dogáknál ők segítenek nekem.A dolgozatomat jól kidolgoztam,remélem jó lesz.Csengetés után mindenki ki ment a padokhoz.
-Srácok hogy ment a dolgozat-kérdezte mérgesen Betti
-Nem tök jól ment-vigyorogtam.
-Hát szerintem ha nekem nem segített volna a d...Tina,semmit sem tudtam volna.Ez a banya úgy túlbonyolítja a kérdéseket,hogy csak na-.Megnyúzom ezt a gyereket,majdnem elszólta magát,aminek nagyon nem örültem volna.
-Ezzel mi is így voltunk-puszilt meg Zsófi
Nem voltam túlságosan boldog,hogy elmondták,hogy segítettem nekik,de remélem nem lesz belőle baj.
-Na de srácok az a lényeg,hogy megírtuk,túl vagyunk rajta és kész.Mindenki nagy meglepődésére Andi és Tomi szünet végén jöttek ki.Látszik rajtuk,hogy oda vannak egymásért.Forr köztük a levegő.
-Hát ti merre voltatok-kérdezte Bence
-Üzletben.-nem megszokott rövid válasz Anditól
-Aha persze,ezt nem hisszük-húzta Andi agyát Peti.
-Na akkor ne higgyétek-húzta a vállát Tomi.
Unalmunkban elkezdtük szívatni egymást.Főleg Bence engem én Andit.Elökörködtük a szünetet.
-Skacok még egy utolsó,mert csengetnek-sürgette a társaságot Peti-Én mondok Tominak.Adjál Andinak egy puszit a szájára.
-Na ezt megnézem-láttam Andi nagyon vörösödött
-Figyelj,ha te rá veszed Tinát,hogy vidd fel a hátadon és fel is viszed akkor megteszem-jelentette ki Tomi
-Jó-egyezett bele Peti.
-Tina,egy taxi az osztályig.-kérdezte viccesen
-Jöhet-ezzel felpattantam a hátára és már indultunk is.Nem lehetett könnyű  amíg felért velem a másodikra,de megcsinálta a drágám.Mikor letett egy hatalmas puszit nyomott a homlokomra,amin mindeketten nevettünk.
-Én megcsináltam most te jössz-lihegett Peti
Ahogy befejezte a mondatát Peti,Tomi azonnal szájon puszilta Andit.Az egész osztály elkezdett tapsolni,ujjongani,mintha az esküvőjük lett volna.
Még volt két unalmas óránk aztán mehettünk a koliba.Az utcán Petivel kézen fogva mentünk felfele,és a koli előtt kaptam egy puszit az arcomra.Nem tudták mire vélni a többiek,de nem is kellet.A nap többi része unalmasan telt,de eltelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése