Első gimis év

2013. augusztus 2., péntek

22.rész~Készülés a bulira

A hétvégéhez közeledve mindenki számára kezdett nyilvánvalóbb lenni,hogy együtt vagyunk Petivel és ezt mi már nem is titkoltuk.Azok a lökött fiúk,a tanárok nagy részét,úgy fogadták hogy"tanár úr /tanárnő új pár  van az osztályba lehet nekik gratulálni"Ezek után néhány tanár megjegyezte,hogy jól összeillünk,amin mi csak nevettük.
-Srácok,lassan ismét hétvége,milyen jó lenne egy buli.Rég buliztam már egy nagyot-jegyezte meg Andi
-Én a hétvégén hatalmasat buliztam-vigyorogtam a társaságra
-Hol buliztál csajszi-kérdezte kíváncsian Bence
-A barátnőmnek volt a szülinapja,és egy kis társaság összegyűlt,hogy ezt megünnepeljük-válaszoltam Bencének
-Peti te is valami szülinapon voltál,igazam van-nézett zavarodottan Bence
-Igen.Egy szülinapon voltunk mindketten-ölelt  meg Peti
-Nagyon jó dolgotok volt akkor-jegyezte meg Tomi
-Az biztos,hogy jó-nevettük el magunkat mindketten
-Skacok,az egyik haverom szólt,hogy bulit rendez és szívesen vár mindenkit aki el szeretne jönni,mert nem túl nagy baráti köre van és titeket is szívesen megismerne.-vette fel a bulis ötletet Bence
-Én megyek-hangzottak a válaszok a társaság nagyrészétől
-Én nem biztos,hogy tudok menni.Először kell beszéljek Lajos bácsival és Ani nénivel,hogy kiengednek-e,meg persze anyáékkal is
-Na drágám ezt ne csináld-puszilt meg Peti
-Jaj de szép a szerelem-jegyezte meg Tomi
-Te beszélsz ....?-vágott vissza Peti
-Na jó remélem Tina te is el tudsz jönni,nagyon várunk-kedveskedett Bence
-Skacok,ha Tina nem megy akkor én sem megyek-szomorította a társaságot Peti
-Na ne csináljátok srácok-förmedt ránk Andi
-Nagyon remélem,hogy elengednek minket,de ha nem akkor majd legközelebb megyek
-Ha nem engednek el akkor megszöktetünk az ablakon-viccelt Peti
-Én viszem a létrát,Bence fogja Peti szöktet.
-Jó akkor ezt megbeszéltük-viccelődtek a fiúk
Ezzel a nagy beszélgetésünk abba maradt,mert megjött az oszi.  Szolt hogy mehetünk haza.nagyon örült mindenki ennek.Az úton nem beszéltünk erről,de majd holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése