Első gimis év

2013. augusztus 12., hétfő

30.rész~Egy szép álom...

Zsófi mikor észrevette hogy sírok azonnal az ágyamhoz rohant
-Tina már megint miért sírsz?
-Peti-szipogtam
-Gondolhattam volna.Már megint mit csinált.És hol a szarba maradtál ennyi ideig-nem értette a dolgokat
-Suli után megvárt a kapuban és elmentünk a parkba beszélni.
-Te jó ég.Megnyúzol.Jó mondjad tovább-húzta fel magát Zsófi
-És elkezdte megmagyarázni a történteket.hogy ő nem így akarta meg ilyenek és hogy ilyet még senki iránt nem érzett mint irántam.És a lökött fejemmel már majdnem elhittem neki,mikor megjelent egy szőke csaj és lesmárolna.ekkor én nagyon kiakadtam.Ordítottam egy sort és elrohantam onnan.-ennél egy szóval sem tudtam többet mondani.
-Nyugodj meg csajszikám.  Hadd a p*csába ezt a seggfejt.Nem érdemes érte sírnod.
-De szeretem Zsófi.Akár hogy is nem akarom akkor is szeretem.Nem tudom mit csináljak-zokogva borultam rá Zsófi vállára.
-Először is próbálj megnyugodni,mert azzal kiborítod magad ha sírsz.És utána a többit megoldjuk.Megyek készítek neked egy teát.Attól remélem megnyugodsz egy kicsikét
10 perccel később Zsófi megérkezik egy nagy bögre teával a kezében
-Itt a jó meleg tea.Idd csak meg.Kicsit lenyugtat.-nyújtott át egy bögre teát.
-Köszi Zsófi.Imádlak.-kezdtem el kortyolgatni a teát.Nagyon finom íze volt,ennek köszönhetően hamar fel is hörpintettem.Nem kellett sok idő,el is aludtam tőle.
§Tina immár álom földön§
-Ez a kirándulás maga a tökély.Minden nagyon szép-hallottam meg Bence hangját
-Jé gyönyörű ez a hely.-ébredtem fel
-Jó reggelt álom szuszék.Jól bealudtál.-hallottam meg egy számomra ismeretlen hangot.
-Ú,hogy kerültem én az öledbe.Te jó ég-ültem fel egy hirtelen mozdulattal
-Hát az úgy volt,hogy mikor elaludtál,úgy kidőltél,mint egy fadarab,és épp az ölembe.hagytam,hogy nyugodtam aludj.A fejed alá helyeztem a párnád.Na így kerültél te az ölembe.-vigyorgott a mellettem levő srác.
-Öhm,hát köszi-adtam egy puszit az arcára
-Nagyon szívesen kiscsillag-nyomott egy puszit a fejem búbjára
-És elárulod,hogy miért kaptam ezt a kiscsillag becenevet.-vigyorogtam
-Az hét pecsétes titok-pislogott nagyokat
-Gyerekek megérkeztünk.A portánál mindenki megkapja a szobáját.Cuccoljon le és itt a bejáratnál találkozunk-ordibálta túl az oszi a hatalmas hangzavart
-Tóth Anita,Zsibai Zsófia és Nagy Norbert.Ti hárman alszotok,mert már a fiúknál nincs hely.-ennek Zsófi nagyon örült.
-Hú nagyon tuti szoba.Ti Norbival alszotok ketten én pedig egyedül.-rendezkedett Zsófi
-Nekem jó-vágta rá Norbi
-Tina ne is ellenkezz kettő egy ellen.Ezt buktad-dobott egy puszit.
Ekkor Norbi megölelt,és egy hatalmas csókot kaptam tőle.
-Tina kelj fel,mert jön a banya siess-azt sem tudtam hol vagyok,de azt tudtam,hogy valami csodásat álmodtam.
-Lányok,minden rendben van.Csak azért jöttem,hogy ha fáznátok akkor a fűtést megengedhetitek.
-Rendben Ani néni.És a bulis ajánlat még áll?-kedveskedett neki Zsófi
-Igen Zsófia még áll-ezzel ki is ment a szobából a vén csaj
-Zsófi minek keltettél fel-morgolódtam
-Mert jött ez a banya-vágta rá Zsófi.
-Na de most már aludj tovább.Jó éjt.
Ezzel én ismét eldőltem,mint egy fa.

2 megjegyzés: