Első gimis év

2013. november 1., péntek

50.rész~SZENTESTE

Nagyon jól elaludtunk mert már este keltünk fel,de vissza is aludtunk.
~Másik nap~
Reggel későn keltünk,mert este nem tudtunk elaludni és 4-ig dumáltunk.Nagyon jó volt otthon ébredni,ehhez fogható érzés nincs.Anya a reggeli az ágyba hozta.Tiszta kényelem van itthon.Reggeli után összekaptuk magunkat és mivel a húgom lement apuval a nagyiékhoz elkezdtük  feldíszíteni a fenyőfát. Nagyon jó móka Zsófival fát díszíteni,mert mindenhez volt egy frappáns megjegyzése. A végeredménnyel mindketten elégedettek voltunk
Mire végeztünk a fa díszítéssel már dél volt.Gyorsan megebédeltünk és segítettünk anyának az ünnepi vacsora elkészítésében. Nagyon finom kajákat  sikerült készítenünk amit közbe-köbe meg is kóstoltunk.Ismét nagyon jó szórakoztunk.Mire a húgom és apu hazaért már mindennel készen voltunk.
-Zsófi gyere lássuk mi lesz a húgom reakciója,mikor meglátja"hogy a kis angyal meghozta a fát"-kacsintottam  Zsófira
-Tináckám,nézd mit hozott nekünk a kiszandal-gyönyörködött a tesóm
-Nagyon szép-adtuk a hülyét Zsófival,mintha nem mi díszítettük volna
-Ude jöttök eszte temlpomba?
-Igen megyünk,meghallgatunk majd milyen szépen mondod a versikédet
-Okész
A nap hátralevő részében csak lustálkodtunk és nem csináltunk semmit,de még így is nagyon jókat nevettünk Zsófival.Ha mi ketten együtt vagyunk ott biztos folyamatos nevetgélés van.Mind a ketten lököttek vagyunk,és szívjuk a másik vérét.
-Tina, hívjuk fel a  Norbyt vajon  mit csinál
-Oké,de hívod és nem én
-Jó
Most különösen nem kérette magát Zsófi és már hívta is Norbyt
-Igen-szólalt bele
-Hellóka Zsófi vagyok
-Szia-hallatott a boldogság a hangjából
-Szia Norby-ordibáltam én is
-Hogy vagytok lányok
-Mi nagyon jól vagyunk és te,hogy vagy?-válaszoltam Zsófi helyett
-Én is jól vagyok.Már jól is lehetek,mert ahogy szoktam mondani mindenhol jó de a legjobb otthon
-Hát ez így igaz.
-Zsófi,hogy tetszik Tináéknál?
-Norby el sem tudod képzelni mennyire jó.Mindenki nagyon kedves velem és van egy tündéri kishúga aki ennivaló kis csajszi.
-Örülök,hogy jól érzed magad
-Hát még én -szóltam közbe
-Nem jöttök hozzám bulizni,mert ma nálunk is és holnap is buli van
-Nálunk is,csak ma nem megyünk hanem holnap.És nagyon szuper lesz,mert minden régi barátom ott lesz.Már alig várom,csak ti fogtok hiányozni
-Na majd bepótoljuk,ne bánkódjatok
-Hát remélem is
-Na jól van lányok.Legyetek jók és szép karácsony estét nektek
-Neked is és vigyázz magadra
Ezzel a beszélgetésünk véget ért.
Már lassan kezdett sötétedni és közeledni a 8 óra,amikor s a templomba kell mennünk.Zsófival elkezdtünk készülődni,mivel az nálunk nagyon sokat tart.Még a húgomat is felöltöztettem,és már indultunk is,mert nekik még kellett egy utolsót próbáljanak.Nagyon jó volt ma templomba menni.A friss hó ropogott a csizmánk alatt és a lámpák fényénél csillogtak.Szokásomhoz híven ma sem hagyhattam ki hogy ne vágjak egy seggest amin Zsófi és a húgom nevettek,de még időben odaértünk.
~ 1 órával később~
Az istentisztelet befejeztével a kicsit következtek a verseikkel.Nagyon szorítottam a húgomnak hogy ne akadjon meg és mondja el hangosan a versét,mert egy kicsi lánynak elég hosszú vers,de megbírkózott vele.Láttam rajta hogy nagyon büszke arra hogy eljöttünk és meghallgatjuk a versikéjét,csak úgy csillogott a szeme a boldogságtól.
A versek befejeztével a műsoruk is véget ért.Kifele még pár ismerőssel beszéltem és már indultunk is hazafele.Nagyon jó így együtt lenni:anya,apa Fanni Zsófi mint egy nagy család.Imádom őket,egytől egyig.A szokásuk szerint nagyiék ma hozzánk jönnek vacsira,így ma mindannyian együtt lehetünk és ünnepelhetünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése