Első gimis év

2013. november 10., vasárnap

51.rész~Baleset...

Másik nap már reggel nagyon izgatottak voltunk,mert este PARTY.Nagyon nagyon vártam már és Zsófi elmondása szerint nagy meglepetésben lesz részem na meg egy kicsit lehet mérges is leszek,de meg fogom neki bocsájtani.Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit remekel a csajszi.
A napot lustálkodással töltöttük,és élveztük a semmittevést.
Este
A ruhásszekrényem elfutna ha tudna,mert minden ruhám szanaszét van benne és a szoba közepén  is kazalban áll.Ez az átka a sok ruhának,de majd valahogy megoldjuk a rendrakást is.Nagy kérdés volt,hogy ruhát vegyünk vagy nadrágot egy felsővel.Én végül a ruha mellett döntöttem Zsófi a nadrágos szerelés mellett. Nagyon sokat keresgéltük a megfelelő cuccot,amíg egyszer csak ráakadtunk.
Én

Zsófi
Ahogy elkészültünk hallottam,hogy a hídon megállt egy autó,de nem apu mert ők itthon voltak.
-Tina,megjött a meglepetésem
-Mi?-nem tudtam összerakni a képet
-Gyere ki velem-húzott maga után Zsófi
-Ez most komoly? Te jó ég,ezt el sem tudom hinni.Ti hogy kerültök ide?-Norby Tomy és Peti voltak.Nagyon örültem,hogy itt vannak,de Petinek kevesbe
-Hát Zsófival kiterveltük az egészet
-Imádlak-öleltem meg Zsófit
-Az ugye nem kérdés,hogy maradtok és jöttük velünk bulizni?...
-Nem kérdés hanem felelt hogy megyünk
-Íjjj de jó.
nagyon boldog voltam ez az este nem is indulhatott volna jobban.Még gyorsan felkaptam a cipellőm,mert papucsba szaladtam ki,és már indultunk is.
Fél óra kellett mire odaértünk,mert egész úton szakadtunk a röhögéstől.A lököttet újra egymásra találtak.
Mire odaértünk a buli már javában zajlott.Nagyon jó volt látni a régi arcokat és találkozni a régi legjobb haverjaimmal.Nagyon jól kezdődött az este,hatalmas buli volt mindenki jól érezte magát.Táncolás közben egyszer csak azt veszem észre hogy valaki hátulról megfogja a kezem és húzni kezd kifele a tömegből.
-Te mi a jó eget képzelsz magadról-ordítottam le a fejét
-Beszélni akarok veled-közölte
-De én nem,hagyj békén-indultam volna vissza,de nem tudtam mert újra megfogott
-Azt mondtam engedj el
-Miután beszéltünk
-2 perced van a mondókádra ami megjegyzem nem érdekel.
-De én akkor is elmondom.Figyelj én nem karom ezt,hogy mi haragba legyünk,mert ez így nem jó
-Neked nem jó
-Maradjunk annyiba hogy egyikünknek sem jó.Én nagyon bánom amit tettem,és nagyon haragszom magamra ezért.ha vissza tudnám forgatni az időt ezerszer másképp történt volna.Na de a lényeg az amiért kihívtalak...
-Erős túlzás hogy kihívtál-vágtam a szavába
-...Akkor kihúztalak,hogy meg tudnál nekem bocsájtani-itt lesett az állam
-Ezt ugye nem kérdezed komolyan?
-De igen
-Peti te beteg vagy.Kétszer megcsalsz ,vagy még ki tudja hogy hányszor, és azt kéred hogy bocsássak meg neked?Nem kisfiam ez nem így megy.Előbb gondolkodni kellene és aztán cselekedni és most nem lenne ez.De most te is épp úgy jártál ahogy mondani szokás"Kell a jó nem,kell a rossz kell"Én nem gondolkodhatok helyetted.Figyelj jobb lesz az úgy hogy"te mész jobbra én balra"és hagyjuk egymást,élje az életét.Én ezzel befejeztem a mondanivalómat.-ekkor megfordultam és bementem.
Elvette az egész estétől a kedvem ez a hülye beszélgetés.Még kicsit táncoltam a srácokkal aztán szóltam Zsófinak,hogy megyek
-Tina maradj még egy kicsit aztán mi is megyünk
-Zsófi nincs kedvem,beszéltem ezzel a hülye Petivel és elment a kedvem.
-Fél óra és mi is megyünk.
-Okés
Ezzel és elindultam hazafele.Sohasem szeretek egyedül hazamenni de most jobbnak láttam így.Nem mentem 10 métert a clubtól hallottam,hogy jön egy autó mint az állat és jobbnak láttam  lehúzódni az útról.Nem néztem hátra hogy merre van.
***
**
*
-Te jó ég hívjátok a mentőket,te ökör mit csináltál. Tina hallasz?-Zsófi kétségbeesett hangjára lettem figyelmes
-Zsófi mi történt?-mindenem fájt és ne tudtam mozdulni
-Egy lökött aki nem tud gondolkodni,részegen vezet kint az állat elütött.Nyugi mindjárt itt a mentő ne mozogj és ne beszélj
-Szóljatok anyuéknak
-Most szól nekik Norby
-Tina,Tina figyelj rám-egyre halkult Zsófi hangja és már nem is hallottam

9 megjegyzés: