Első gimis év

2013. november 21., csütörtök

52.rész~Kórház

Zsófi szemszög

Mindannyian nagyon meg voltunk rémülve,és nem tudhattuk hogy Tina hogy van mivel 2 perc elájult,elképzelhető a nagy esés miatt mert szegénykém hatalmasat esett az ütközés következtében. Tina szülei is borzasztóan kétségbe voltak esve,ami persze érthető is.Norby a baleset után azonnal hivta a mentőket,ami viszonylag elég gyorsan megérkezett,rendőrautó kiséretében,mivel balesetről van szó. Az a részeg disznót nem engedtük el,amig a rendőrök meg nem érkeztek.Ők aztán elvitték a kapitányságra.
-Kérem engedjenek oda-sietett a mentős
-Óvatosan ne mozgassák-el sem tudtuk képzelni hogy mi a baj lehet,mert a mentős is nagyon kétségbe volt esve és igy mi méginkább
-Mondja,hogy van a lányom-ment oda Tina anyukája
-Elég súlyosnak néz ki az eset,de nagyon jó,hogy nem mozgatták
-Ugye mehetek vele be?
-Én is szeretnék menni-mentem oda a mentőshöz
-Rendben,szálljanak be.
Szörnyű látvány volt látni Tinát eszméletlenül feküdni,mit sem tudva magától és a körülötte zajló eseményekről.
Nagyon gyorsan beértünk a kórházba
-Dr.Nagy Lajost hol találom?
-A rendelőjébe van.Hivjam ide?
-Sürgősen jöjjön ide műteni kell egy lányt akit elütöttek.
-Azonnal szólok neki
- Uram Atyám Tinát műteni kell?-
-Kérem nyugodjon meg,a legjobb kezekben lesz a lánya.
-Már itt is van a doktor úr.
-Jó estét.
-Doktor úr...
-Nyugodjon meg anyuka,minden rendben lesz.
Ezzel a doki el is ment és Tinát betolták a műtőbe
A várakozás a legidegtépőbb dolog amit az ember ilyen helyzeteben átélhet.Az hogy azt sem tudhatom,hogy mi van Tinával,mennyire súlyos az állapota,nagyon kétségbeejtő.
3 órával később
-Doktor úr hogy  van a lányom?-rohant a doktor elé Tina anyukája
-A műtétet sikeresen elvégeztük.Nagyon megsérült a combcsontja a kislánynak és több helyen el is tört. Ami a súlyosabb volt az a forgó csont ezt kellett megműteni.A fejét elég erősen beverte,e miatt lehet lesz kisebb emlékezetkiesése.A kislány nemsokára felébred és majd bemehetnek hozzá.
Tina anyukája sirni kezdett és egy szó nem jött ki a száján,igy én szóltam a dokihoz
-Nagyon köszönjük doktor úr.
Fél óra múlva jött vissza a doki
-Anita felébredt,bemehetnek hozzá ,de csak külön külön.Kérem ne beszéltessék túl sokat,mert az árthat neki.
Először természetesen az anyukája ment be hozzá aztán én.
-Szia Tina-öleltem meg óvatosan
-Szia Zsófi,meséld el nekem mi történt mert anyát nem akartam még ezzel is stresszelni.Nem értek semmit,hogy kerültem ide mi ez a gipsz és ez a sok izé a lábamon és miért fáj ennyire a fejem.Zsófi segits nekem.
-Először is nyugodj meg és maradj csendben,mert nem jó ha sokat beszélsz.Mindent elmagyarázok.Te elindultál hazafele a buliból,mert Petivel dumáltál aki felhúzott és elment a kedved a bulizástól.Ekkor feltételezhetően jött egy autó aki nagy sebességgel elütött,mi csak a nagy zajra mentünk ki.Ekkor még
2 percig magadnál voltál aztán elájultál.Norby gyorsan hivta a mentőket, akikkel együtt a rendőrség is jött,és anyukádékat is.Onnan a kórházba hoztak és  megműtötték a lábad ezért van rajta a sok fásli a gipsz pedig amiatt,mert eltört több helyen is.Az egészre te azért nem emlékszem mert az esés következtében nagyon beveted a fejed.
Köszönöm Zsófim hogy ezt elmondtad nekem.Még mindég nem emlékszem semmire,de igy már minden világos.
-Kedveském,kérem hagyja most már a beteget pihenni,majd holnap még meglátogathatja-szólt a doki
-Rendben azonnal megyek.
-Holnap még jövünk hozzád.-öleltem meg
-Várlak-potyogtak könnyei


4 megjegyzés: