Első gimis év

2013. december 13., péntek

54.rész~Váratlan fordulat

Sziasztok.Kissé rég hoztam már új részt,de most volt időm és megirtam a részt.Várom a véleményeteket és hozzáfűznivalótokat.Létrehoztam egy facebook csoportot,ha van kedvetek csatlakozzatok és irjatok a csoportba. Puszi :*

Hetekkel később 

Nagyon sok idő eltelt már azóta,hogy nem voltak suliba.Kb.4 hónap.Tudom még sosem mondtam ilyet és nem is fogok többet,de különös módon hiányzik a suli.Hiányzik az a sok napi hülyeség amit folyton csinálunk egész nap,az osztálytársaim,igen még Peti is,és úgy minden egybe.Ma apával mentem vissza a koliba.Végre még a levegő is már :D Már  nagyon hiányzott és főleg a szobatársaim nagyon.Oké hogy jöttek néha hozzám,de az akkor sem olyan,mint a mikor este leülünk dumálni,ökörködünk éjszakába nyúlóan,szivatjuk egymást mint állat.

~Koliban~

-Csajok csajok-próbálta túlordibálni a nagy hangzavart Petra,mire a társaság kezdet halkulni-remélem benne vagytok egy buliban annak örömére,hogy Tina jól van és újra köztünk lehet.
-Én benne vagyok-vágtam rá elsőnek.Már rám is férne egy buli,piszok rész voltam már
-Én is-Brigi
-Én is-Zsófi
A végén mindenki belegyezett hogy megyünk bulizni.Ma amúgy is szombat van és csak egy kolis megbeszélés miatt kellett jönni,ami azt jelenti hogy az max egy óra és vége.Mi ezt kihasználjuk és megyünk BULIZNI :D   Ú már nagyon várom
A megbeszélés 5 körül kezdődött és kb egy óra múlva vége is volt.Megbeszélés után a szobában hatalmas zűrzavar volt.Senki sem tudta eldönteni,hogy mit is kellene felvenni,mintha egész nap nem tudtuk volna eldönteni,de mi ilyen ügyesek vagyunk.Még ha mágnessel szedtek volna össze minket akkor sem kerülhettem volna több "lököttel"egy szobába,de igy imádom őket ahogy vannak <3
Nagy nehezen 2 óra elteltével mindenkinek sikerült kiválasztani a ruhát amiben ment.Aztán jött a másik bonyolult része a haj.Nálam ezzel van a legtöbb gond.Most is mint máskor halvány lila gőzöm nem volt,hogy mit is kezdjek a hajammal,igy szokásomhoz hiven megkértem Zsófit,hogy kezdjen vele valamit nekem mindegy hogy mit.Végül a hajam ki lett vasalva és én is elkészültem.Nem öltöztem fel valami extrán,az a lényeg,hogy jól érezzem magam és ne törődjek a bajokkal.Egy sima felsőt vettem fel amit feldobtam egy nyaklánccal és egy egyszerű fekete szoknyát.


Elméletileg egy új szórakozóhelyre megyünk ami nem rég nyilt de gyakorlatilag hogy hova megyünk az még rejtély.A csajok elmondása szerint nagy meglepetésben lesz részem,nekik köszönhetően.Már nagyon kiváncsi vagyok.
-Figyeljetek,ott van az asztalunk elől.Menjetek előre mi azonnal jövünk-sietett el Petra és Zsófi.
-Oké csajok gyertek menjünk
A két lány valamiben nagyon sántikál,mert hirtelen eltüntek és sok idő múlva jöttek vissza.EL nem tudtam képzelni,hogy mi folyik itt.
A buli kezdetét vette és nagyon jól éreztük magunkat.Hatalmas buli kerekedett,szinte tolongtunk hogy tudjunk táncolni.Egyszer csak hirtelen valaki elkapta a derekam és elkezdett kifele húzni a tömegből.El sem tudtam képzelni,hogy ki a franc lehet az aki se' szó se beszéd kifele húz.Már szinte pofon nem vágtam mikor kiértünk és megláttam,hogy Norby az.Hát abban a pillanatban minden meg lett bocsájtva és azonnal a nyakába kötöttem ki :D Már nagyon rég beszéltünk,és nagyon hiányzott az a lökött feje amivel folyton mosolyt csal az arcomra.Egyszerűen imádnivaló és nem lehet rá haragudni.
-Minek nem szóltál,hogy te is jössz?-vágtam be az áll dúrcámat.
-Öhm,öhm mert én volnék az a bizonyos meglepetés csak már én nem birtam tovább hogy ne menjek oda hozzád,bár ezért kapok egy letolást a csajoktól
-Hát ennél jobban nem is találhattak volna ki-vigyorogtam
-Figyu.Valami nagyon fontos dologról akarok veled beszélni.Hozd a kabátod,mert igy megfagysz és megyünk egyet sétálunk.Gyorsan átverekedtem magam a hatalmas tömegen szóltam a csajoknak hogy megyek akik már vigyorogtak,mint a vadalma és mentem is.Nem tudtam,hogy mi lehet ennyire fontos Norbynak,hogy négyszemközt akarja elmondani.Egyébként megbeszélték Zsófival a dolgokat és nagyon jó haverok.Időközben Zsófinak lett egy tök kedves pasija akivel nagyon jól összeillenek.Nem volt túlságosan melegünk,de már annyira hideg sem volt mint télen mert már április vége  van.A park fele vettük az irányt  ahol senki sem volt csak én és Norby.Elkezdtünk beszélgetni minden hülyeségről amin nagyon jókat nevettünk,mint két lökött,de aztán felvette a komoly arcát és rátért a tárgyra:
-Figyelj Tina.Már nagyon rég gondolkodom ezen,hogy ezt mondjam neked el vagy sem.Lehet,hogy ezek után nem lesz olyan a viszonyunk mint most,de én ezt már nem birom tovább magamban tartani.Be kell neked vallanom,hogy már egy ideje nem úgy tekintek rád,mint egy haverra hanem mint egy gyönyörű és vonzó lányra akibe idő közbe beleszerettem.Ne haragudj,de ezt muszáj volt elmondjam mert nem tudtam már tovább magamba tartani.-konkrétan lefagytam
-Hú Norby.Hát nem is tudom,hogy erre mit mondhatnák.Bár...-gondolkodtam el-ha már az őszinte vallomásoknál tartunk akkor nekem is el kell mondanom valamit.Nekem is kissé többet jelentesz mint barát.A mondatomat konkrétan el sem tudtam mondani,csak azt vettem észre hogy Norby megcsókol és nagyon jó.Percekig nem tudtunk szabadulni egymás ajkától,de nagyon jó volt.Kb fel sem fogtam a dolgokat olyan gyorsan történt minden.Még egy kis ideig a parkban ültünk,és aztán visszamentünk a szórakozóhelyre ahol a buli még nagyobb volt.


2 megjegyzés: