Első gimis év

2013. december 27., péntek

56.rész~Évzáró



A blogomat már sok ideje írom.Sok részt olvashattatok amiből ez az utolsó.Ezzel a résszel a történet befejeződik.Az első bejegyzést július 7.-én írtam.Azóta jó sok idő eltelt.Köszönöm a hozzászólásokat amiket írtatok és az építő kritikákat aminek segítségével jobb lett a történet.Az oldalt több mint 9 ezren nézték meg aminek nagyon örülök és 10 tagja lett a blognak.Ha új blogot fogok kezdeni akkor mindenképpen kiírom


Az idő nagyon gyorsan el telt.Észre sem vettük csak úgy elrepült ez az 1 év.Ha visszagondolok a kezdetek kezdetére ,amikor ez első nap mentem suliba.Minden tök ismeretlen fura és zajos, és első éjszakám a koliba borzalmas.Azt hittem h sosem fog ez az év eltelni.De ahogy telt múlt az idő egyre jobb lett minden.Megismerkedtem egy csodálatos lánnyal(Zsófi) aki a legjobb barátnőm lett.Az idő telt múlt aztán összejöttem Petivel akit akkor még a legjobb embernek gondoltam a földön,de minden kiderült a maga idejében.Nagyon jó barátokat barátnőket szereztem mint Tomi ,Bence,Brigi,Petra,Ancsa akiket sohasem fogok elfelejteni,akik mindig mellettem állnak és álltak akár örömöm akár bánatom volt.Ahogy ezekre a dolgokra visszagondolok a szemem megtelik könnyel.Nem jön hogy elhiggyem,hogy az idő ilyen gyorsan eltelt.
A koli ma nagy díszben áll,két napig azon ügyeskedtünk hogy minél szebben feldíszítsük ami sikerült is.A szobánk a legszebb lett,amiért díjat is kaptunk.Sajnos nem ünnepelhettük ezt mind együtt,mert a végzősöknek már véget ért a suli és ők gőzerővel készülnek az érettségire.
Ma már az évzáró napja van.Viszonylag hamar kezdődik 9:00-kor,így egy órával hamarabb kellett kelnünk,hogy idejében elérkezzünk mert a ruha kiválasztása most is megnehezítette a dolgot.Eltelt jó sok idő amíg sikerült megtalálni a megfelelő ruhát,mivel utolsó nap is nagyon jól akartuk érezni magunkat.



A boldogságtól majd kicsattantunk :D Mindenki nagyon örült,hogy végre vége a sulinak és valahogy most én is ide tartoztam.Zsófi ezentúl nálunk fog lakni,mivel anyuék beleegyeztek és ők is jobbnak látták így ahogy én is,Mikor már mindenki elkészült elindultunk a suliba,hogy még egyszer a szünidő előtt találkozhassunk és átvegyük a díjakat.Már a suli udvara tele volt diákokkal akik osztály szerint csoportosúlva voltak.Nem volt nehéz megtalálni az osztályomat mivel nagyon hangosak voltak és mikor meglátták hogy jövünk integeni kezdtek nekünk hogy:"Ide,ide gyertek :D " ezen mi jót nevettünk.
Az évzáró jó sokat tartott.Amíg minden osztálynak kiosztották a díjakat sok időbe telt,és nagyon unalmas is volt.De egyszer vége lett.Mindenkinek jó és élményekben gazdag szünidőt kívántak.Elbúcsúztunk az osztálytársaktól,mi kolisok visszamentünk a koliba a városiak pedig haza.
A cuccaink már összepakolva álltak a hatalmas bőröndökbe,mivel 1 év alatt jó sok felgyűlt.Apu nemsokára jön utánunk.Elbúcsúztam a drágámtól a szobatársaimtól és már apu a koli előtt állt és várt minket.
Ezzel lezárult egy év,egy élményekben gazdag év.3 hónap szabadság és aztán újra kezdődik az egész.

VÉGE :)

11 megjegyzés:

  1. Ugye lesz "következő évad"? UGYE LESZ??? IMÁDOM! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez a "történet" itt befejeződik,de majd remélhetőleg kezdeni fogok egy mások blogot :D

      Törlés
  2. Nagyon jó:) én is várom hogy lesz-e következő;)

    VálaszTörlés
  3. Jujjciii*_* nagyon szupi:)) Remélem lesz másik blog is;)<33

    VálaszTörlés
  4. Ha lesz masik blog az mikorra varhato?

    VálaszTörlés
  5. Húú Mikor lesz a következő év *-*

    VálaszTörlés
  6. Tudom hogy késön irok de:
    Neeeeeeeeeeeeee második év nincs?? :'(

    ~Dorii

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom....két nap allatt el is olvastam :) nagyon szuper kis blog lett...ne vedd sèrtésnek..de inkább akkor ne rakjál be képet ha nem valóság hű. :) De ettől függetlenül ez a kedvenc blogom. :* és remélem lesz 2.évad szerűség vagy vmi ilyesmi.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    2 óra alatt olvastam el a blogot,és azt kell hogy mondjam....imádtam!Volt egy két kifogásolható rész,de az összképben minden eltörpül.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jo csak kicsit a vége van összevágva. Meg szerintem petivel kellett volna ujra összejönnie

    VálaszTörlés