Első gimis év

2013. szeptember 5., csütörtök

38.rész~Békülés...

Másnap full másnaposan keltem,a fejem csak úgy hasogatott a fejem. Kb 10 óra lehetett mikor bejött a banya és a rikácsolásával mindenkit felkeltett.Legszívesebben kihajítottam volna az ablakon,de nem tehettem....
-Csajok,csak én rúgtam be annyira,hogy ilyen másnapos vagyok-dünnyögött Zsófi.
-Zsófi megnyugtatlak,hogy nem mert nekem is szörnyem fáj a fejem.
-Csajok itt az a kérdés,hogy kinek nem fáj a feje,mert ahogy én emlékszem mindenki kiütötte magát-nyugtatgatta a társaságot Szandra
-Hát ez így igaz Szandikám-csatlakozott Brigi.
-Egy nagyon szuper buli volt,melyen mindenki jól érezte magát.És ezt nektek köszönhetem.-ültem fel
-Tudod,hogy szeretünk,te kis szerelmes.Láttam nagyon jól elvoltál Norbyval.-váltott gyorsan témát Brigi
-Én meg azt láttam,hogy Petivel volt nagyon el mert kint....
-Na jó ennek itt a vége.Most nagyon nincs kedvem hogy szívassatok-szakítottam félbe Ancsa mondatát
-Ajaj már nem is elég egy rögtön kettő kell,te aztán tudsz valamit csajszi.-tovább szívattak.Innen tovább én is poénnek vettem az egészet mert akkor lekopnak rólam
-Persze,nem láttátok,hogy mindegyik fiúval kikezdtem aki élt és mozgott-nevettem el magam
-Én csak kettőt láttam és nem huszonkettőt-okoskodott Panna
-Pannikám akkor ajánlok neked egy jó erős szemüveget-küldtem neki egy puszit
-Na jó a viccet félre téve én kíváncsi vagyok,hogy mi is volt végül Petivel meg Norbyval-Szandra is csatlakozott a kíváncsik csapatához.Nagyon örülök neki.
-Szandi drága erre egy szó van,mégpedig SEMMI EXTRA .Norbyval megismerkedtem,Petivel pedig végre nagyjából sikerült megbeszélni a dolgokat.Ennyi történt röviden.-arra várhatnak még mindenki előtt elmondom.hogy én Petivel smároltam.Tudom,hogy őszinte kellene legyek velük,de nem akarom,hogy a szobában egész nap azt halljam,hogy Peti így Peti úgy.Ez rám és Petire tartozik.
-Hát jó ha te mondod-befejeződni látszott a pasi téma és hirtelen mindenki el volt magának.Én gyorsan bementem a fürdőbe,hogy felöltözzek amíg nem lesz tolongás,mert most még senkinek nem jut eszébe felöltözni.Mire visszaértem már mindenki kapkodta a ruháit,hogy mihamarabb fel öltözzön
-Tina,kaptál egy üzit-jött mellém Zsófi
Az üzi Petitől jött.
-Ugye Peti küldte az üzit-faggatott Zsófi
-Aha-mosolyodtam el
-Tina,látom hogy mindketten szeretitek a másikat.Akkor miért nem próbáljátok meg még egyszer?Szerintem ő ebből az egészből nagyon sokat tanút és nem fogja még egyszer ugyanazt a hibát elkövetni.-úgy éreztem igaza van Zsófinak
-Zsófi nem tudom mit csináljak.A szívemre vagy az agyamra hallgassak,mert szívem szerint újra megpróbálnám vele,de az agyam ennek ellentmond.Folyamatosan az a kép van előttem mikor a buliba a csajt tapizza.Bennem az nagyon mély nyomott hagyott és attól félek ha újrakezdenénk nem tudnám elfelejteni.-mondtam el Zsófinak ami a szívemet nyomja
-Figyelj én is ugyanilyen helyzetbe voltam Zolival,de amióta újrakezdtük azóta tökéletesen működik a kapcsolatunk.Néha vannak kisebb hullámvölgyeink,de azokat leszámítva minden a legnagyobb rendben van.
-Nem tudom,hogy mit csináljak.Fogalmam sincs
-Drágaságom,jobb lesz ha a szívedre hallgatsz és nem gondolkodsz túlságosan sokat.Nézd meg mit írt ez a gyermek-vigyorgott mellettem Zsófi
"Remélem nem keltelek fel,de ha mégis ébren vagy akkor írj mert akarok veled beszélni.Peti"
-Jaj de kedves,még fel sem akar kelteni
-Hallgass te!
"Nem keltettél fel,mert megelőzött a banya.Mondjad mit akarsz?Tina"
"Ha nem túl nagy kérés akkor szeretnék veled talizni,hogy megbeszéljük a dolgokat és a döntésedre is kíváncsi vagyok.PETI"
"Oké talizzunk.Mikor és hol?TINA"
"Megyek a koli fele és onnan tovább meglepi.P"
"Oké :D .Hányra jössz?T"
"Ha neked ,megfelel 8 fele.P"
"Oksi.Ha itt vagy küldj egy üzit vagy hívj fel.T"
"Oké Tina.Akkor nemsokára tali.Puszi.P"
"Várlak :D.T"
-Na csajszi mi a szitu?-kucorodott mellém Zsófi
-Ma talizunk-vigyorogtam
-Szuper.Meglátod,minden okés lesz és tanulni  fog a hibájából.
-Nagyon remélem
-Hol taliztok?
-Jön ide a kolihoz,utána hova megyünk azt nem árulta el.
-Akkor kitesz magáért.És csajszi mit veszel fel?
-Még nem tudom,de azt tudom hogy nagyon álmos vagyok és aludni fogok.
-Jól van.Keltselek majd fel?
-Aha.Köszi

3 megjegyzés: